Jump to content

Grams Engineering - erfaringer


Think!

Recommended Posts

På magasinene til min STI Edge i .40 har jeg dette follower kit som vistnok gjør at jeg får +1 patron i magasinet. Jeg trenger flere slike så alle mine magasiner er like. Jeg tar gjerne i mot erfaringer om noen har disse montert på sine magasiner.

 

På siden til Grams så har de disse mag bunnene er det noen som erfaring med disse ? Jeg regner med at bunnene er montert feil på dette bildet.

Link to comment
Share on other sites

Men passer den da i standard boksen, på disse DP mag bunnene som jeg har så er den "tykke" enden langs mag ryggen. Her er tykkelsen helt jevn utfra bildet.

 

Ser at DP også har +1 follower, er den like bra ?.

 

Var nede å testa å magasinene med Gram follower kit og DP mag bunn tar 17 patroner, original magasin tar 15 patroner og kombinasjonen gram follower kit og orginal mag bunn tar 16 patroner. Original magasiner har OAL 12,265 cm og 13,075 cm = dif på 8,1 mm. Så da skulle denne 8mm varianten være riktig.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Om de passer i boksen er jeg ikke sikker på. Mitt råd vil være å sende en mail Grams og høre med beven om hvilke pad'er som passer i boksen.

 

 

Ellers kan du kikke på http://www.brianenos.com/forums/index.php?showtopic=43106&st=0&p=562866entry562866

 

Her er svaret fra Grams

 

Hello Knut,

 

My base pads will not fit the STI 126mm tubes and still fit into the IPSC Box rule for standard division. They are designed for Open division or USPSA competitions.

 

 

 

Sincerely,

 

 

Beven Grams

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...