Jump to content

Prisforslag


Tetanus

Recommended Posts

Grunnet lite aktivitet vurderer min far å selge unna noen våpen. I den sammenheng hadde det vært positivt hvis det kunne gies noe estimat hvor mye våpenet er verdt.

 

 

 

Våpenet er lite brukt, og fremstår som "nytt".

 

33acnch.jpgf03l02.jpg

909gnn.jpg

 

-T

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Kjøpte tilsvarende sett til klubben for kr 4000.-

 

Føler ikke det er noe mere værdt heller, gamle typen avtrekk og ukjent antall skudd og alder :P

 

Men jøss, det er et ok våpen om du ikke skal ha det beste på markedet.

 

Jeg mener 32 delen er den beste av de to :D

Link to comment
Share on other sites

En 30-40 år gammel sak som det der ville jeg ikke gitt mer enn 4-6000 for uansett stand.

Mye vann har rent i havet siden den ble konstruert, og verden har heldigvis gått videre siden den gangen.

Den har avtrekkeren hengslet under, og kan konverteres, noe som tilsier generasjon 2, dvs. fra tidlig 70-tall til sent 80-tall.

Avtrekket vil jeg tippe er ett-trinns, dvs. direkteavtrekk, noe som ikke er noen fordel for å si det sånt.

Trykkpunktsavtrekket på GSP kom sent på 80-tallet.

Ellers pleier jo GSP å være noenlunde pålitelige, men spesielt det gamle avtrekket er lunefullt mht. avtrekksvekt i varierende temperaturer.

Høyere kjernelinje og siktelinje enn mer moderne konstruksjoner.

Rett-opp-og-ned-grep er en smule umoderne, men noen liker det.

Siktemidlene er greie, men temmelig enkle etter dagens standard, og savner bl.a. mulighet for justering av skurbredde.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...