Jump to content

Gammle annonser på handelskammeret.


WinchesterM94

Recommended Posts

Vet ikke om det er flere av oss men det att annonser fra november i fjor fortsatt ikke er slettet syns jeg er synd. Mange av annonsene er også ikek gjelende da varenen er kjøpt eller solgt men eierne gidder ikke melde fra.

 

Derfor håper jeg moderator korpset atr seg av dette og sletter alt eldre enn 1 måndet så kan vi fylle opp igjen hvis vi ikke har solgt eller kjøpt det vi skulle :wink:

 

Håper noen fra korpset gidder å svare og ta tak i saken....Ikke støtt det skjer :?

Link to comment
Share on other sites

Skal ta det opp med gjengen her inne når det lir på dag.. Det skal i grunn væra automatisk sletting, men mulig denne funsksjonen er borte etter kræsjet som var her tidligere.. Og skal også ta opp det med at brukere kan slette sine annonser..

 

Men som du nevner Winchester M94, så er det mange som synder med å ikkje flagge annonsen som solgt.

 

Håper noen fra korpset gidder å svare og ta tak i saken....Ikke støtt det skjer :?

Nei det er mulig det ikkje alltid skjer, men som vanlige dødelige også, så hender det at me gjer feil eller overser enkelte ting innimellom. Men hvis du har konkrete ting, så ta det opp med styret, så får dei heller ta ein vurdering på det og piske oss litt på ryggen.. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

I påvente av at det skal bli en løsning på dette med gamle annonser/autosletting evt tilgang til å slette egne annonser, så vil jeg nok en gang oppfordre de som har annonser både under Salg og Kjøp som ikke lenger er aktuelle, om å merke de med SLETTES i tittelfeltet så skal vi som er moderatorer sørge for at de blir slettet. Har selv vært i kontakt med en del av dere ang ting som skal selges hvor dette allerede er solgt.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...