Jump to content

Hvilke kikkerter har mil-dot og 0.1 mil target knobs?


A.Helmersen

Recommended Posts

Du får 4200'n til ca den prisen eller rett under. Tror du ender opp på ca 6-7000 for den.

4200-serien har veldig bra glass iallefall, og er vel regnet som den beste Elite-serien fra Bushnell av 3200/4200/6500.

 

Hvis du strekker deg en eller noen få tusenlapper til finner du kanskje en brukt NXS/PMII innenfor rekkevidde.

Link to comment
Share on other sites

Hvis du kjøper en Vortex trenger du ikke tenke på det.

De har ubegrenset livstidsgaranti. Jeg har selv sendt en mail for å dobbeltsjekke hva det betyr, og Terry Shamus selv (sjef for internasjonale salg) sa at hvis noe gikk galt er det bare å sende den tilbake og få den reparert eller ny.

Deretter sjekket jeg med tolletaten hvordan dette kunne ordnes enkelt, og da må man bare få deklarert ut det siktet som skal sendes tilbake. Da slipper man moms på det nye.

 

Forøvrig har jeg aldri fått bedre service ved kundeforespørsel enn hos Vortex. Kom rett til sjefen sjøl (ikke en uvitende kundebehandler på 17 år), Terry Shamus, fikk svar etter kun en dag på epost, og etter to uker dukket det opp en pakke i posten til meg med gratis t-skjorte og 4 capser signert Terry.

Link to comment
Share on other sites

Oj. Imponert!

 

Forøvrig, den siden du linket til hadde særdeles gunstige priser. Grovt regnet ble det i underkant av 6000 kr for Viper PST 2.5-10x44 Riflescope hvis man regner med 100$ i frakt. Mulig det er mer i frakt, tok bare et tall ut fra løse luften.

 

Kvalitetsmessig. Hvilke kikkerter kan man sammenligne med som finnes på det norske markedet?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...