Jump to content

Dier fra Schölin Våpenrekvisita


fat_dog86

Recommended Posts

Er det noen som har erfaring med diene til Schölin våpenrekvisita i Bodø?

http://www.vapenmek.no/produkter/ladedier.htm

 

Prisene er jo slett ikke så gale, så tenker kasnkje å støtte opp under nord-norsk produksjon i stedet for å sende penger over dammen. Skulle hatt dier til 35 Whelen.

 

Eller, ser nå at prisen er pr stk, ikke pr sett. Da blir dem plutselig dobbelt så dyre som Lee og godt over RCBS, men jeg starter allikevle tråden, da jeg ikke kunne finne dem omtalt andre steder på forumet. For mer ukurante kalibre er nok prisen god!

Link to comment
Share on other sites

Jeg har kjøpt et kaldpressingsverktøy fra han som jeg er veldig fornøyd med. Leveringstiden ble litt lang siden CNC-maskinen hans manglet noen deler, men bortsett fra det er jeg fornøyd. Han tok seg til og med tid til å ringe for å forklare at det ikke er avblødningshull i verktøyet.

Link to comment
Share on other sites

Har kjøpt die,tror ikke disse er herdet.Dien er også dårlig polert hylsene ble svært ripete,ødelagte efter min mening. :(

 

Jeg ser at ordet grovsmed allerede er brukt lengre opp i tråden.... Har selv sett akkurat samme resultatet på noen hagler som han har endret trangboringsgraden på. Ripete og fælt - en velbrukt ambolt har penere overflate.

Link to comment
Share on other sites

velbrukt ambolt har penere overflate.

:lol::lol:

 

kan ikke uttale meg om arbeidet hans pga det har jeg ikke sett, men hvis det er like bra som kundebehandlingen så......

har snakket med han noen ganger på banen og for å si det slik jeg går heller fjæra til roma.

Link to comment
Share on other sites

velbrukt ambolt har penere overflate.

:lol::lol:

 

kan ikke uttale meg om arbeidet hans pga det har jeg ikke sett' date=' men hvis det er like bra som kundebehandlingen så......

har snakket med han noen ganger på banen og for å si det slik jeg går heller fjæra til roma.[/quote']

 

 

Det er dessverre ikke noe å le av. Hvis du skal bore et 16mm hull, og bruker et 15mm bor først, slik at 16mm boret som brukes til slutt nesten ikke har styring, så får du akkurat den finishen jeg snakker om. Sirkulære riper i stålet hele veien - overflaten er helt grå og mørk. Jeg står på det at finishen på en velbrukt ambolt er bedre - den har trossalt litt skinn og blankhet i seg.

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...