Jump to content

slettet


Sir

Recommended Posts

Hadde det vert meg på kontoret, hadde du fått ett høffligt avslag. Med begrunnelse om at du ikke kan søke om våpen til praktisk, uten å inneha bekreftelse på aktivitet fra tilknyttet klubb for Praktisk skyting (kan ikke tenke meg at noen klubb gir ut slike bekreftelser uten at sikkerhetskurset er gjennomført).

 

Dernest hadde du fått avslag på NFS Grov Felt, grunnet at kaliberet 40s&w ikke er tillat til NSF Grovpistol (kaliber 32 til 38).

En 9mm hadde du fått godkjent til Grov felt (idiotisk, men det hadde ikke vært mitt problem :wink: ).

Link to comment
Share on other sites

enig med vingemuttern.

 

Hadde jeg vært deg, ville jeg nok ha tatt en tlf til våpenkontoret og trukket hele søknaden. Grunnen til det, er at du som nevnt, mest sannsynlig får avslag og da er det bedre å trekke søknaden enn å ligge med ett avslag i systemet.

 

Du kan ikke/skal ikke få kjøpt våpen til praktisk før du er blitt medlem i NFPS.

 

 

Og når det er sagt, så er vel en G22 kanskje bedre til Standard enn Production. (skjønt ikke ideell til noen av de to)

Til prod, bør du iallefall lade selv slik at du kan lade noen svake ladn til rett over Minor. De fleste skyter jo 9mm.

Og kjøper du brukt til PD, bør du passe på at det ikke er gjort noen ulovlige modifikasjoner til den divisjonen.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...