Jump to content

Roedale


spissmus

Recommended Posts

Aha... Litt mer enn dings.

Sjøl sikler jeg på den Consin angeleren med limbelle til min hensoldt.

Den kjøper du to av og selger den ene til meg. Men du har kanskje ikke plass til en slik på PMII med lys.

Du kjøper vel med P 4 fine retikkel !

Link to comment
Share on other sites

Joda ble med P4 Fine.

 

Har sett litt på den angle med libelle, har en enkel ACI Cosine festet på NF siktet. Utrolig kjekk (men dyr) dings. Håper at etter påske, eller før, blir siktet sendt nord over. Gleder meg som en liten unge til å begynne å klå på det.

 

I mellom tiden må jeg veksle litt om på sikter.

Link to comment
Share on other sites

Kjøpte og betalte en PMII 4-16x50 av Roedale en gang i tiden. Maste vel i 14 (?) måneder før jeg fikk kikkerten i hånda og da ikke den jeg bestilte. Fikk P3 istedet for P4.

 

"On the shelf, forgot..."

"Already in the mail..."

"Disease in the family..."

"Sent yesterday..."

"Sending it tomorrow..."

"ahh we are still suffering from delivery problems, blasted component manufactures are a pain in the ass"

 

Lykke til med handelen.

Link to comment
Share on other sites

Hmmm her dukker det opp det jeg tenkte meg ja....

 

Vel det har gått to måneder, og skal ringe tilbake om to uker for og høre status. Skal melde ifra om jeg får noen av de nevnte kommentarene eller om jeg får en ny en.

 

Har spesifisert til de at det skal være DT P4F flere ganger. Har i tillegg noen kollegaer som skal ned i område.....kan alltids sende de innom Roedale.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...