Jump to content

Bestille riflekolbe fra rifle-stocks.com ?


Gnu

Recommended Posts

Jeg bestillte to stokker der rundt jul.

Har ikke hørt noe mer siden januar, da fikk jeg mail om at jeg måtte betale stokkene før de ble produsert, så jeg spurte om hvordan de ville jeg skulle betale, om de mailet en faktura eller noe. Siden har jeg ikke hørt noe.

Link to comment
Share on other sites

Da må de ha begynt med nytt system på betaling. Tidligere betalte du ikke før stokken var produsert og på tur i posten.

 

Men skjønner kanskje hvorfor når jeg tenker meg om; Med den himla lange produksjonstiden, som oftest 2 og 3 gang så lang som oppgitt, hadde kanskje de fleste kjøpt stokk et annet sted når Microfit var ferdig med bestillingen, og kunden ikke lenger var interessert i noen ny stokk... :?

Link to comment
Share on other sites

Jeg bestillte to stokker der rundt jul.

Har ikke hørt noe mer siden januar, da fikk jeg mail om at jeg måtte betale stokkene før de ble produsert, så jeg spurte om hvordan de ville jeg skulle betale, om de mailet en faktura eller noe. Siden har jeg ikke hørt noe.

Er vel kredit kort datane de vil ha, så de kan sjekke om det er noen vits.

 

Ting tar tid, spesielt siden de har flere optioner man kan velge, men om de bruker noe tid så er vel det noe en fort kan oppleve hos norske børsemakere også, ihvertfall har jeg opplev å vente leeeenge.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...