Jump to content

Lydopptak av hund


Sakosekk

Recommended Posts

Hei!

 

Mye å finne på YouTube :D

Ellers kan du sjekke hjemmesidene til noen av "hundefolka" her (Petit feks. http://www.kennelbojentans.net/ ).

Hei, og takk for svar!

 

Ja, har funnet en del slike, men det blir for langt i bakgrunnen og litt mye knitrelyder fra videokameraet, kremting fra fotografen osv - var liksom kun hunden jeg hadde håpet å få tak i lyden fra :-)

Link to comment
Share on other sites

Dersom et kort opptak av elglosen med telefonen gjort rett før jeg skjøt en 12 spirs okse som jeg fikk sølvmedalje på, er godt nok, så send tlf nr og du får den som mms. Har'n som ringetone og det gjorde susen på hundefolkets stand på Villmarksmessa da telefonen "ringte" :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Hei igjen!

 

Sier tusen takk for tilbakemeldinger, også fra Ranger på PM, men jeg trenger et opptak som rimelig fritt for "sus og dus" og gjerne tatt så tett på hunden som mulig.

 

Mulig jeg stiller for høye krav, men det er jo lov å spørre, så jeg krysser fortsatt fingre for at noen kanskje sitter på noe :-)

Link to comment
Share on other sites

En venn av meg skal kjøre en test på hvordan forskjellig vilt reagerer når de hører los, eller noe som ligner på los.

 

Har ikke satt meg så veldig inn i hvordan dette skal foregå, han bare spurte om jeg kunne hjelpe ham å finne et lydspor som var passende.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...