Jump to content

pse bow madness, er dette eit bra sett??


tikkakjell

Recommended Posts

Ja, dette er ein svert god bue. Den har fått kjempe tilbakemeldinger heilt siden den kom på markedet i 2009. Buen er lett å justere og skyter veldig godt. Tillbehøret er kanskje ikkje av da beste, men er heilt greit å starte med. Du kan jo bytte sikte og pilhylla seinare. Vær obs på at svært få hjå XXL har greie på justering av buen, så du bør få hjelp av ein som kan det. Ta kontakt med http://kvinnherad.nbjf.net/ , så får du nok hjelp der. Eller send meg ein pm. :D

Link to comment
Share on other sites

Som X-force,

 

HAr generelt dårlig erfaring med XXL bueutstyr som folk kommer til klubben med fra tid til annen - men denne var en postiv overraskelse. Utstyret er helt greit. Buen grenser til å være direkte bra. Løp og kjøp. Husk skytematte!

 

K

Link to comment
Share on other sites

Det er ein i kvinnherad klubben som kjøpte det settet fra xxl, eg må sei eg er lite imponert over kvaliteten på bla peep montasjen, den flytter seg utrolig lett. Er bare å ta turen så får du prøve den buen!!

 

 

Kjøp heller fra usa så får du mye mer for pengene etter min mening, uansett merke du kjøper!

 

Ikke kjøp skytematte, bare bortkastet penger.

 

Pakk en pappeske stappfull med gamle klær som du legger lag for lag. Duck tape i øvre og nedre kant, tape på fita blinker som du kan printe ut fra nett...

 

Helt gratis, og når du har skutt mye så finner du deg bare en ny eske og legger klærne oppi den!!

Link to comment
Share on other sites

Kanskje det, men når dette selges som komplett pakke burde det ikkje vere behov for å gjere det sjølv. Kan med sikkerhet sei at han som kjøpte denne buen ikkje har kunnskap til å gjere dette selv...

 

Ikkje eg heller forresten, hehe. kanskje du kunne laget en info tråd om emnet??

Link to comment
Share on other sites

som komplett pakke burde det ikkje vere behov for å gjere det sjølv.

Peepet må jo uansett serves fast der skytteren skal ha det, så om det sitter fra selger, må det som oftest løsnes og flyttes uansett.

Buer må for å virke optimalt, nesten alltid tilpasses skytteren, og pilene må tilpasses skytter OG bue, det er dette du går glipp av på XXL og når du handler på Web - men så betaler du jo ikke for det heller. Hos de seriøse norske forhandlerene som er nevnt tidligere får en hjelp til dette. Dyrere ja, men sjansen for å bli fornøyd øker tildels dramatisk, avhengig av hvor erfaren en er. Er du helt "grønn" så vet du ikke mye om hva du kjøper over nettet, om du ikke har en som kan hjelpe deg. Er du erfaren trenger du ikke denne hjelpen og du trenger ihvertfall ikke å høre på meg.

 

K

Link to comment
Share on other sites

akkurat den pakken det er referert til er ikkje mykje å hente på å kjøpe fra andre siden det er en fin pris på den der på xxl.

huff fikk litt visa kløe av denne tråden men har lovet meg selv å ikkje kjøpe ny bue før til neste år :shock:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...