Jump to content

Turkish Airlines - våpen


land

Recommended Posts

Ring flyselskapet og hør hva de sier.

Etter tidligere diskusjoner her om dette, har jeg sett at f. eks. vi ble behandlet annerledes enn andre som hadde reist med norwegian osv.

Men så lenge de tillater det uten altfor mye kluss å dyre avgifter som må betales, så er det vel stort sett greit :D

Link to comment
Share on other sites

Etter å ha tilbragt større deler av mitt liv på flyreiser mellom Sør Afrika og Norge vil jeg si at det er andre ting enn kun pris som bør vektlegges ved valg av reise.

 

Prisforskjellen er ofte ikke så enormt stor, og en vil fort finne ut at en er villig til å betale litt for kortere reisetid og færre mellomlandinger. Det er heller ikke uten betydning hvor disse mellomlandingene er i verden.

 

Et raskt søk gir meg 5900 som billigste alternativ i mai for en returreise Oslo - Johannesburg med Turkish Airlines. For 1300 mer kan en redusere reisetiden med 5 timer hver vei for samme tur med f.eks KLM. En mellomlander da i Amsterdam i stedet for Istanbul.

 

Jeg vet hva jeg ville valgt.

Link to comment
Share on other sites

Takk for tipset. Det som jeg synes var bra med Turkish airlines var foruten pris, og at de er topper statistikken med å håndtere bagasje, altså de "somler bort" minst, er at den lengste flighten blir vesentlig kortere. Jeg reiser selv til RSA 1-2 ganger i året så for meg har flighten fra Amsterdam, Frankfurt eller London vært slitsom med tanke på at jeg har 6 timers biltur fremfor meg når vi lander i Johannesburg...

Det å være noen timer på flyplassen i Istanbul kontra Frankfurt, Amsterdam, London det er ikke store forskjeller......

 

Lasse

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...