Jump to content

Kva skal til for å få viltnemnda i drift att?


Linduvarri

Recommended Posts

Hei,

 

her i kommunen er viltnemnda blitt "avskaffa", og forvaltninga av hjorteviltet er i praksis overlete til teknisk etat. Og blir der ivareteke av ein person med skogbruk som fagomåde.

 

Dette har igjen ført til eit "einmannsvelde", der avgjerdene som blir tekne kan bli nokså omdiskuterte. Spesielt kring fornying av bestandsplanar for hjort, der me er mange som synes at fleire avgjerder er tufta på privat synsing om eg kan seia det slik.

 

Eg vil gjerne ha tilbakemeldingar frå dykk som har velfungerande viltnemnder, med argument som kan nyttast for å få reetablert ei viltnemnd i min kommune. På førehand takk.

 

Så vidt eg veit er kommunen lovpålagt å ha eit forvaltningsorgan for vilt, og då er det neppe godt nok å la ein mann bestmma alt i praksis?

 

Mvh Lindu

Link to comment
Share on other sites

Viltnemnd eller Viltforvaltning?

 

Trenden er vel at stadig flere nemnder blir nedlagt og oppgavene overført til kommunalforvaltningen. Altså fra politiske utvalg til byråkratiet. Ser fordeler og ulemper med begge løsninger, og det som fungerer i en kommune bør nødvendigvis ikke fungere i en annen kommune. Lokale variasjoner vil det alltid være, både politisk, organisatorisk og ikke aller minst - mennesket som er valgt til vervet eller er ansatt i stillingen.

 

I mitt "alfaområde" har vi viltforvaltning. Med all respekt for de som satt i den tidlige viltnemnda så synes jeg at dagens ordning fungerer bedre. Brukerne - grunneier, rettighetshaver og jegerens egeninteresser synes å være mindre dominerende. Viltet blir i større grad forvaltet på viltets premisser etter forvaltningsmodeller forankret i gjeldende lover og forskrifter. Det er også en merkbar bedring når det gjelder populistiske politiske vedtak og forskjellsbehandling av brukerne.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...