Jump to content

Innmelding Rowland Ward trofe


FoxPro

Recommended Posts

Siste frist for å melde inn trofe i Rowland Wards 28. utgave av rekordboken er 30. april.

Her er et uklipp fra nyhetsmailen fra Rowland Ward:

 

28th edition

Records of Big Game

Entries for the 28th edition of Rowland Ward's Records of Big Game will close 30 April 2010. Please make sure you send in your entries as soon as possible.

The new books will be available in September 2010.

 

Et bilde av en springbuck som skal meldes inn:

Nam59w.jpg

Skutt i Namibia 2007. Akkurat stor nok for å komme inn i boken, 14,5 tommer.

Link to comment
Share on other sites

Donner skrev:

trg 22 jeg skal ordne at dine trofeer blir oppmålt dernede

 

Takk skal du ha Donner, og takk Stubberud for oversikten. :)

 

Ser at Impala'en og Blesbuck'en ikke kommer opp mot de minstekravene som stilles, men det gjør ingenting. Opplevelsen var mye bedre. :mrgreen:

 

Mvh

TRG-22

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Håper denne rekker det da, PHen min der skal måle og registrere Den Red Duikeren, Den skal holde til gull med god margin ifølge PHen.

 

24209_383776591834_529276834_4318546_2694855_n.jpg

 

Hornlengde 3" hornlengde på brukket horn drøye 2"

Omkrets på hvert boss 3,5"

 

Tilsammen skal dette gi 12,5" og kravet er 8"

 

Denne skal også helmonteres, det er ikke store karen, mindre enn en Rådyrkilling

Link to comment
Share on other sites

Ingen problem Hallgeir :D

 

Bare si i fra når trofeene er på plass, så skal vi nok finnne et passende tidspunkt utpå høsten en gang.

 

Nils-Ole

 

Kunne egentlig passet på å samle flere jegere med sine trofeer, slik at man kunne lage litt rundt det.

Har egentlig gått litt og lurt på å prøve å få istand en gevir/trofeutstilling hvor man innviterer dommere innen de forskjellige troferegimer,

NJFF , SCI, Rawland ward, det er sikkert mange som sitter med trofeer som ingen har sett eller målt, det være seg Norske hjorteviltgevirer og utenlandske trofeer, sier trofeer da det er snakk om både Horn og gevir.

Link to comment
Share on other sites

Hei igjen,

 

Hadde vært artig det. Kan jo spøre Espen Lynne om han vil bli med oppover en tur. Han måler for både NJFF og SCI. Jeg måler som kjent for RW og SCI så da skulle vi være godt skodd på den siden.

 

Du får se hva du kan klare å få til Hallgeir, og lodde interessen i nærmiljøet! Jeg stiller i hvert fall opp!

 

Nils-Ole

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...