Jump to content

Freedom Arms hvor får man tak i det i Norge?


220 swifty

Recommended Posts

Skal kjøpe meg en Freedom Arms model 83, i kal: 454, har innviget våpen søknad på dette kalibret.

Har søkt etter brukt, kun funnet en på finn til "ny" pris, er det noen som vet hvem som importerer, nytt eller brukt?

Eller om noen som vet forhandlere som har, eller private som skal selge?

Det er noen på "egun" i tyskland, er det kurant å importere?

 

På forhånd takk for gode innspill!

 

220 Swifty

Link to comment
Share on other sites

Yupp, Ikke handlet av han, men fått priser, som virket fornuftige, vet om en som har handlet der og opplysning og faktisk pris stemte, regn imidlertid med noe leveringstid. Han må sansynligvis bestille våpenet og da påregne noe tid før ferdigstilling. Om jeg selv skulle kjøpt, hadde det blitt en med flere sylindre. Har i lang tid vurdert å sende over min for etter montering.

Link to comment
Share on other sites

Har sjølv kjøpt fleire FA gjennom Lars Fullu, og han kan trygt anbefalast. God pris, god service og får ting gjort raskt. Som regel er minimums produksjonstid 10 veker, gjerne litt lenger, så ein må rekne med at ting tar tid. Er du heldig har allereie Fullu importlisens på .454 liggande klar, dette kortar ned heile prosessen litt.

C.Patron, kvifor fleire sylinderar? Det kunne kanskje vore interessant å hatt fleire i eit .50-kaliber våpen, f.eks. både .50AE og .500WE, men for .454/.45 Colt ville eg heller gått for ein M97 om eg skulle hatt både óg. Men det kostar sjølvsagt litt meir enn berre ein ekstra sylinder då.

Link to comment
Share on other sites

C.Patron, kvifor fleire sylinderar? Det kunne kanskje vore interessant å hatt fleire i eit .50-kaliber våpen, f.eks. både .50AE og .500WE, men for .454/.45 Colt ville eg heller gått for ein M97 om eg skulle hatt både óg. Men det kostar sjølvsagt litt meir enn berre ein ekstra sylinder då.

 

Tenkte ikke nødvendigvis 45 Colt, heller ACP, men er nok enigi at mod 97 er ennå mer hendig i forhold til 45 acp. Liker utbyttbare sylindre, har det på flere Rugere.

Link to comment
Share on other sites

Tenkte ikke nødvendigvis 45 Colt, heller ACP, men er nok enigi at mod 97 er ennå mer hendig i forhold til 45 acp. Liker utbyttbare sylindre, har det på flere Rugere.

 

Skjønnar. Når sant skal seiast så kunne eg tenkt meg ein ekstra sylinder i 45 ACP til min M97. Men med alt stresset å få sendt eit våpen inn til USA, så trur eg at eg står over.

Link to comment
Share on other sites

Har en premium grade 83 på "gang" men etter litt sjekking har jeg hørt at tennstempel brudd kan vere et problem på FA83, 97 på nye modeler er det kurant og skifte tennstempel på eldre modeller er det mere problematisk, men hvor problematisk? Er det noen som har noen meninger om dette?

 

220 swifty

Link to comment
Share on other sites

Jeg har flere mod 83 og etter tenn nål brudd på en, etter ganske få klikk, tar jeg over hode ikke sjansen på å klikke med dem uten gode klikk patroner. repp for ca 4 år siden var us $ 83.00, men frakt og alt mulig annet, gjorde at totalen ble rundt Nkr. 5000,- (jeg valgte å forsikre forsebdelsen på posten) og da jeg hadde revolveren forsikrett fra før, kostet det meg egenandelen. Ad hvor proble,matisk det er å skifte, tenn båla er festet med en krympe bushing og om noen norsk børsemaker vil gå løs på jobben, er det sikkert greit. hasns ansvar og evt erstattnings utgift. For meg var det kun fabrikk rep. som var aktuellt p.g.a. konkurranse regelverk.

Link to comment
Share on other sites

Har kun hatt eitt tennålsbrudd på mine, men det var frustrerande nok sidan eg ikkje hadde tennål i bakhand. Eg har no alltid nokre liggande i tilfelle det skulle skje igjen, men etter mange tusen skudd har det altså berre skjedd ein gong.

FA anbefalar at ein ikkje klikkar med våpena deira, tom. med klikkpatroner. Sidan tennålene har gått gjennom herdingsprosessar kan dei vere sprø, noko som kan gjere at dei knekk lettare. Anslaget på FA sine revolvarar er kanskje noko hardare enn kva andre produsentar opererar med óg? Uansett, det virkar som at tennålsproblematikken er meir gjeldande på nye våpen med utskiftbar tennål, har ikkje høyrt om at dette har vore eit problem med tidlegare modellar av 83.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...