Jump to content

handle fra blackhawk.com?


SuperZ

Recommended Posts

Er det noen som har handlet direkte fra http://www.blackhawk.com?

 

Leste på et paintballforum at det var noen som hadde erfaring med at de tar forskuddsbetalt og sender ordren videre til en lokal forhandler (den gangen i norge. Forhandleren hadde selfølgelig en helt annen pris og ikke varen på lager i Norge ). Hvis man sender til jetcarrier burde jo dette gå greit?

 

Setter pris på å høre deres erfaringer

Link to comment
Share on other sites

Et par dager+ etter at bestillingen var sendt til blackhawk.com fikk jeg endelig en ordrebekreftelse :D

Har bestillt til postbox hos jetcarrier, så vi får tro at kjøpet går greit.

 

Takk for tipsene. Jeg skal sjekke de ut neste gang det er positivt fortegn på kontoen :roll:

Link to comment
Share on other sites

Før i tiden gikk det greit å handle direkte, men for ca ett (?) år siden fant de ut at de var blitt så store at de måtte ha 'forhandlere'. For fullt utvalg og grei bestilling blir det å finne varenummeret på blackhawk.com og handle via blackhawk.no - som for øvrig gjør en god jobb selv om de ikke har tatt seg bryet med å lage full nettbutikk.

 

I parentes bemerket så har de mye fint til mitt jaktbruk, men styr langt unna de "taktiske" buksene deres. Hjelper ikke at de er proppfulle av fine løsninger (også for hverdags og arbeidsbruk), når stoffet er 100% bomull av dårlig kvalitet.

 

Og JetCarrier er ypperlig medisin mot patridioter.

Link to comment
Share on other sites

  • 12 years later...

I made a order of .2023.01.26 and payment i done from my bank, the its order is confirmed, wil be shipped about 3-10 work days, pay fore Japan express, 

 

There its somthing notice we not have in Norway, must be macic with covid 19 when  people and shipping here in Norway 

Notice: Due to COVID-19, shipping may be delayed.

 
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...