Jump to content

Sutretråd for Dry-Tech hatere


Guttapåskauen

Recommended Posts

Det som er iallefall sikkert er at uansett kor forferdelig maten ser ut, så er det ikkje øynene du smaker med, så lukk heller øya dine i den første smakstesten, er utrulig kor mykje god mat ein kan få i seg og like ved å bruke kjeften som vurderings organ.. :)

 

Det skal sies at jeg smaker på alt for å finne ut om jeg liker det,men det der såg nesten ille ut synes jeg :lol:

Link to comment
Share on other sites

Har levd på Dry-Tech 14 dager i strekk jeg,helt greit.

 

Det er nesten verdt det bare pga den nær religiøse følelsen av, hm, "åpenbaring" når ting endelig løsner på dassen etter første uka med tilvenning/forstoppelse. ...men bare nesten. Dagene frem til det høydepunktet ga i hvertfall meg en bedre forståelse for det fenomenet britene kaller "turtle".

Link to comment
Share on other sites

Synes det er greit som lett og lettvint drivstoff. Smaker tom. godt når man er skikkelig sulten.

 

.,-------____

//___l__,\___\,___

l_---\____l---[]lllllll[]

_(o)_)__(o)_)--o-)_)

 

Fin bil! :P Har du laget den selv? Landrover?

 

 

Man må passe på å ha i nok varmtvann. Blir det for tørt, er det ikke godt. Og som jeg sa, det er bedre med en klatt potetmos til.

Først beklager jeg siteringen, bruker en gammel nokia. Ser ikke du at det er en todørs Jeep XJ(Cherokee) :) "stjal" det bildet på et Offroadforum.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...