Jump to content

Våpenbag


Sniper357/38

Recommended Posts

Hei. Skulle gjerne hatt tak i en bag til håndvåpen.

En med "lommer" oppi for hvert våpen. Noe som passer både pistol og revolver.

Helst med plass til 3-5 våpen. Det må være plass til ammo, hørselsværn, briller og sånt som man har med seg når man er på skyting.

Noen som har noe å anbefale?

Har tittet litt på nettet, men har ikke funnet noe jeg liker enda. :)

Link to comment
Share on other sites

Den lokale "våpenpusher'n" pushet på ein Capsicum bag som eg syntest var altfor stor, det synest eg ikkje lenger den kunne rett og slett ikkje vore mindre.

Det er ein ting eg er veldigt glad for og det er at lokket på baggen kan vippes heilt til sides sånn den er heilt åpen i toppen.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har gått i sanme tanker og kikket litt på noen forskjellige typer:

 

Jeg har kommet frem til at denne fra Midway nok er den som gir mest for pengene, men den er skikkelig stor: 259680.jpg

 

Er vel ganske lik CED baggen, men halve prisen. Her er en video på Youtube som viser den bra:

 

 

Her om dagen fikk jeg tilfeldigvis tatt en titt på en Dillon bag hos XXL.

19258_New_Dillon_Molle_Range_Bag.jpg

 

Den syntes jeg var smart fordi den er modulær, ved at front, bak og sidelommene kan tas av som separate vesker. Den hadde også en egen løs ammo bag, slik som på Midway sin:

19259_Removable_Stage_Bag.jpg

 

Det er mulig jeg ender opp med Dillon bagen selv om det følger med mer med Midway bagen.

 

Just my 2 cent…

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Har den gamle, blå Dillon-bagen og de er jo så godt som uutslitelige!

Den har vært med på banen hver uke, ofte flere ganger i uka, i over 10 år nå.

Liker særlig godt de store sidelommene hvor man får plass til feks en Glock i boksen sin.

Er ikke så glad i å ha våpen og magasin løse oppi, slik som på 5.11-bagene, men det er bare smak og behag.

Det eneste jeg savner med min er litt mer plass og egen pose til hylser.

Så jeg hadde nok valgt den Dillonen som de viser her om/når jeg skal ha ny.

Så får jeg heller ha en pose eller boks til hylser ;-)

Link to comment
Share on other sites

Jeg kjøpte den lille Tac-Force bagen fra hjemmelading.no. Veldig fornøyd. Fikk den i grønn selv om det står sort, men det gjorde ingenting for min del. Når jeg handlet hadde han ikke den store på siden sin, men jeg vurderer den også, til bruk når man skal ha med seg mye.

Link to comment
Share on other sites

Den lokale "våpenpusher'n" pushet på ein Capsicum bag som eg syntest var altfor stor, det synest eg ikkje lenger den kunne rett og slett ikkje vore mindre.

Det er ein ting eg er veldigt glad for og det er at lokket på baggen kan vippes heilt til sides sånn den er heilt åpen i toppen.

Finner ikke denne bagen noe sted jeg.

Har du et bilde eller to eller?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...