Jump to content

De med skrivekløe.....


Skautussa

Recommended Posts

Guest graahund

Fra spøk til alvor, jeg er helt enig med "Skautussa" i at vi bør ha en egen side hvor det kan skrives historier fra brukerne. Se bare på SL hvor mye bra det kom fra enkelte brukere en gang i mellom. Hvis vi hadde en egen side til og legge ut historier tror jeg det ville bli mye bra lesing for de fleste her på forumet. Og det ville kanskje spore litt ekstra til og skrive også, hvis en visste at man hadde et sted og poste det. Kanske det etterhvert kunne bli noe og gi ut, hvem vet ? Jeg syns ihvertfall at det er synd at mange gode og ofte humoristiske historier forblir i heimen og ikke blir delt med andre.

Link to comment
Share on other sites

Støtter denne tanken Skautussa :wink:

Vi har jo hatt en del flotte reiseskildringer på Sluttstykke, både fra hjortejakt, villreinjakt, grisejakt mm i naboland, samt flere afrikareportarsjer.

 

Mange har vist store evner i å dele opplevelsene sine med oss andre.

 

Jeg vet det ble luftet på sluttstykke at vi kanskje kunne hatt et forum for jakthistorier /reiser innenlands, og ett tilsvarende for utenlandsreiser.

Slike "jaktrapporter" med bilder er alltid interessant lesning.

 

Så tanken på et skrivekammer for slike innlegg, ett for Norge og ett for utlandet ville vært flott.

Tenk bare på all erfaring enkelte sitter med når det gjelder slike reiser.

Både med tanke på reiseoperatører, flyselskaper, outfittere, preparanter,

og alt annet mellom himmel og jord...

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest graahund

 

Heiser denna opp igjen, det som sies her er veldig bra det. Men hvor skal man poste en god historie hen intil videre. Jeg personlig er slik:les gammal at jeg må skrive det ned med en gang ellers glemmer jeg det. Det kan foreksempel være en humoristisk historiee fra det vi driver med. Hvor poster jeg da den hen om det ikke finnes et kammer som passer. I slarvekammeret ?

Link to comment
Share on other sites

Er det en historie om jakt av noe slag så kan man såklart poste den i respektive kammer.

Om den har ett humoristisk innslag gjør jo ingen ting :wink:

f.eks:

Den gangen jeg ladde opp 300 skudd uten hetter

denne er det bare å legge under ladekammeret .

 

Det er historier om juletrefangst o.l :P som man skal legge under slarvekammeret.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...