Jump to content

SCATT skytesimulator


skinner

Recommended Posts

Så for en stund tilbake at det var en tråd om en slik en. Nå har jeg fått rigget opp min, den funker for såvidt greit nok, men har et par spørsmål.

1) Noen måte å få den til å lagre "kalibrering" av den optiske sensoren, dvs at jeg kan slå av/koble fra maskinen uten å måtte kalibrere på nytt? Dette tar uforholdsmessig lang tid.

 

2) Hvilket "target" er nærmest DFS 15m kal.22 og 200m? Nå skyter jeg på 200m/7,6mm, innbiller meg at dette er "international 200m skive, og den er jo ikke lett å treffe. Mener å ha hørt at det finnes et valg som heter 200m/DFS. Finner ikke dette, har lastet ned siste software-versjon.

 

Takker og bukker om noen gidder å slenge inn et svar eller to.

 

Edit:

Link to comment
Share on other sites

Hadde jeg fått svar der så hadde jeg ikke postet her!!!!!!!!!

 

Poenget er, for de som hadde lest svaret mitt lenger oppe, at den ikke er kjøpt i Norge. See? Og når Holstad og Megalink forlanger navn/serienummer omtrent før de svarer tlf så er det ingen svar å få. Og selvsagt så klandrer jeg dem ikke, og jeg trenger heller ikke en masse visdomsord om hvorfor jeg ikke .... og hvorfor jeg.....osv. Den fungerer 100%, men de av dere som har sett bruksanvisningen, oversatt fra russisk til dårlig engelsk uten at noe er selvforklarende, hadde forstått at jeg stiller spørsmålet her.

 

Men ærede godtfolk fortvil ikke, en pm svarte på det jeg lurte på samt DFS skiver, så jeg trenger ikke "bumpe" mer.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...