Jump to content

Korleis går det med hjorteviltet i vinterkulden?


Linduvarri

Recommended Posts

Hei,

 

eg ser det er mykje hjortespor langs vegar for tida. Sjølv med "berre" 30-50cm snø er dettydeleg at dyra trekkjer lågt for å finna mat. Sjølv har eg hjortar gåande i hagen, legg ut litt epleutanfor soveromsglaset som dei gjerne kjem og et i løpet av kvelden og natta. Og heldigvis- den fæle barlindhekken som naboen planta er så godt som oppeten :) .

 

I kuldeperioden her eg bur (-15) var det tydeleg at hjorten bokstaveleg talt stoppa opp og slutta å trekkje ned i hagane. Eg har høyrt at hjorten har dårlegare pels enn andre klovdyr, og at den til og med kan frysa i hjel i lange kuldeperiodar med minus 25 og kaldare. Det siste vil eg tru er i samband med mykje snø oglite mat.

 

Men korleis går det med klovvviltet andre stader, der det gjerne har vore 30-40 kuldegrader? Klarer rådyra seg i denne kulden?

 

Mvh Lindu

Link to comment
Share on other sites

Her i distriktet har det siste 14 dagene blitt funnet flere døde rådyr. Det viser seg at dette er dyr som har tilhold nær bebyggelse og har spist store mengder eføy , dette ser det ut som at rådyrmagane takler dårlig .Vet ikke om det er mangel på annen føde (snømengden) som gjør dette men sannsynligheten er stor .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...