Jump to content

Hjeeelp,ferdigmatetterlysning ....


Lynx RS

Recommended Posts

Hei,for 4-5 år siden fikk man kjøpt en slags pytt i pannerett som jeg mener bar navnet : Pannerett med pasta og kjøttboller. Denne inneholdt pasta,kjøttboller,brokkoli og gulrot samt et slags krydder. Noen som vet hvilken rett jeg mener, og som kan gi meg et navn/produsent på denne,evt om den fortsatt er i salg.. Mente det var findus som produserte disse,men har nå begynt å tvile på dette. Mener også det var en liten eske som var grønn og gul. Er ingen fan av disse pytt i panne pakkene,men denne gikk faktisk an å spise når tiden va knapp.

Link to comment
Share on other sites

Også noen pastasløyfer, stemmer ikke det?

Likte også den godt!

Og det var Findus.

Den gikk fra å selges i eskene du beskriver til de klassiske røde Findus-posene.

Om den fortsatt eksisterer vet jeg faktisk ikke, men en kjapp mail til Findus eller en runde i butikkene vil vel oppklare det.

 

edit:

Fant den på sidene til Findus:

Findus, ferdigretter

Sånn omtrent midt nede på siden finner du Pasta & Kjøttboller 600g.

Ser pastaen er Penne nå, men ellers er alt som før, ser det ut som :D

Link to comment
Share on other sites

hm,denne vet jeg av. Men synes fortsatt ikke den er det samme da den mangler kryddersmaken den forrige hadde,samt at den inneholder veldig lite kjøttboller. Sikker på at det var findus som hadde disse eskene? Har sett i både inn og utland de siste 2 år men ikke funnet tilsvarende. Sist jeg kjøpte var vel på den lokale rema 1000 butikken for 3-4år siden..

Link to comment
Share on other sites

Skråsikker! :lol:

Er kjøpmann på 4.generasjon!

Har jobba i dagligvarebutikk siden jeg kunne gå omtrent, over 30 år mer eller mindre ;-)

Men denne har jeg ikke spist på lenge, er som noen her sa, stort sett supermarkeder som har disse inne nå.

Kan veldig godt være at den kom i "Ny og Bedre"-utgave når de gikk over til posepakke.

Pastaen er som sagt en annen type nå, så mere kan ha blitt forandret.

100% nøyaktig svar får du vel neppe uten å spørre hos Findus.

Med mindre der er noen her inne som jobber der...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...