Jump to content

Brekningsmiddel til hund.


kjell74

Recommended Posts

I går ranet boxeren til min samboer en diger skål med sjokis og digg, med medfølgende tur til dyrlegen som kostet 1,5K - helt normalt gebyr på kveldstid.

Men nok om det.

Det jeg lurer på finnes det noe lurium som går ann å ha i hus som en kan gi til hunden for å få den til å brekke seg.

Vi prøvde med salt etter råd fra vet. uten annet resultat en at hunden ble veldig tørst.

Link to comment
Share on other sites

finnes det noe lurium som går ann å ha i hus som en kan gi til hunden for å få den til å brekke seg

Kort svar: Nei.

 

Jeg ville være i det hele tatt være ytterst forsiktig med å drive egenbehandling av hunden ved mistanke om forgiftning. Og husk at man ved bruk av salt, raskt kommer opp i livsfarlige doser.

Link to comment
Share on other sites

min hund,spiste en hel pose saltsild,inkl plasten en gang :lol: en enkel måte og få fremkalt brekninger hos hunder,er salt. hvis du tar en teskje salt,får hunden til og gape,og tømmer saltet ned bak tunga,altså ned i svelget,vil hunden fort spy. dette tipset fikk jeg av dyrlegen.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Dachs valpen min stjal en boks med valnøtter...

Etter oppslag på nett der eg såg dette var giftig ringte eg vetrinær.

Fikk beskjed om å gi en teskje salt.

Dette fremmkalte oppkast etter 2 minutter case closed.

Link to comment
Share on other sites

  • 9 years later...
On 12/31/2009 at 12:42 AM, kjell74 said:

I går ranet boxeren til min samboer en diger skål med sjokis og digg, med medfølgende tur til dyrlegen som kostet 1,5K - helt normalt gebyr på kveldstid.

Men nok om det.

Det jeg lurer på finnes det noe lurium som går ann å ha i hus som en kan gi til hunden for å få den til å brekke seg.

Vi prøvde med salt etter råd fra vet. uten annet resultat en at hunden ble veldig tørst.

Nå koster det nesten 3000,- :(

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...