Jump to content

9mm til spesialfelt.


LabRat

Recommended Posts

Hei,

 

No er det slik at eg har bestemt meg for å bruke min glock 26 til spesialfelt. Kanskje ikkje det beste utgangspunktet, men det er no eingong slik. Må inrømme at eg liker den :)

 

Fram til no har eg brukt ganske standard ladningar som holder faktorkrav til militærfelt. Føler no at dette er litt unødvendig og ikkje akkurat fordelaktig i spesialfelt med ein liten rakkar av ein 9mm.

 

Så kjem spørsmålet.

Kor langt ned kan eg lade ei 124 grain belagt kule ?

Bør eg gå for ei lettare kulevekt ?

Kruttet eg har tilgjengeleg er N320 og N340.

Tenkte eg skulle sette på ei 14 lbs rekylfjør for at dette skal fungere.

 

Kva tenker folket om dette ? Vil eg klare å lade ei 124 grain kule ned rundt f.eks 800 fps ?

Tenkte i første omgang å redusere ladninga med 340 frå 4,7 som eg har brukt mykje. Eg har ikkje testa veldig mykje 9mm enda sidan eg har veldig bra presisjon med den.

Samtidig tenker eg litt på presisjonen med det korte løpet. Er det rimeleg å tenke at eg trenger litt futt for å få god presisjon med det korte løpet ?

 

Hovedgrunnen til at eg spør er at eg ikkje har bana i umiddlelbar nærhet så det er ein fordel med ikkje så altfor mange ladningar å teste :)

 

Har sett etter ein del ladingar på Kammeret og på nettet, men det virkar som alle er ganske standard.

 

Takk for innspel

Link to comment
Share on other sites

Jeg snakket med en kar med Glock spesialpistol for et par dager siden.

Han fikk godt resultat med 105 grains Leekule i kal. 357 satt akkurat så dypt i hylsa at kuleskulderen såvidt kom utenfor hylsa slik at den matet pålitelig.

I og med at du ikke trenger høy faktor, ville jeg satt inn den letteste rekylfjæra som er å oppdrive og lade med en ørliten dose N310 og øke oppover til alt funker 100%.

Obs ! Sjekk at kula forlater løpet mens du eksperimenterer.

Link to comment
Share on other sites

Har selv en 9mm 1911 som jeg bruker til spesialfelt, skyter akkurat nå med ei "treningskule" Berrys 115gr og en liten dose N310 bak. Det fungerer godt, selv om det er sot på hylsene, en faktor på rundt 95 tror jeg det var.

En Glock er vanskeligere å lade ned, den har i utgangspunktet en relativ stiv fjær, og jeg tror nok du må ned på ei rekylfjær rundt 10 pund om det finns. Og så belage deg på å kappe denne. En kompis av meg har en g\Glock 19 som han bruker til spesialfelt, han har prøvd å få ned ladningen så mye som mulig, men problemet er at sleiden ikke får nok "skubb" frem i gjenn. Tror nok du må leve med litt rekyl når du skyter Glock :D

Link to comment
Share on other sites

Eksprimenterte litt med svake 9mm ladninger for noen år siden. Utrolig hvor langt ned det var mulig å gå, uten at det gikk på bekostning av funksjoneringen - tilsynelatende i hvertfall, jeg skjøt ikke nok til å få et godt erfaringsgrunnlag. Uansett, jeg opplevde ikke de svakeste ladningene som egnet til noe som helst. Selv om det fungerte, beveget sleiden seg så langsomt at rekylen forårsaket en guffen gyngebevegelse. Denne effekten var mest merkbar med tunge kuler. Mener å huske at 105gr kuler fungerte ganske bra i mitt tilfelle.

Link to comment
Share on other sites

Jeg bruker standard feltladninger på min G26 i spesialfelt (4.6g N340 124 FMJ), kom på delt 2 plass i kretsmesterskapet ifjor, (fikk 3'de plass pga rangering). Har ikke giddet å lade ned, det går så det suser med ammoen jeg har.

Link to comment
Share on other sites

Eg skal ta å teste nokre "lettare" ladningar no i helga, men det er jo godt mulig det som Ken seier.

Kanskje eg må trene litt meir med våpenet.

Kan vel ikkje skylde på rekylen for at kula går langt under på 2 av 5 skudd :oops:

Må nok trene på avtrekk.. Med så små våpen er det veldig kritisk.

 

Ligger stort sett i øvre segment på resultatlista, men er langt fra stabil.

Problemet er jo at eg alltid skal trene med fleire våpen. Sjeldan eg konsentrerer meg om kun eitt i lengre perioder.

 

Takk for input.

 

Ken : Du bruker standard rekylfjører ?

Eg har eit Wolff sett på 14 lb som eg skal teste når Guide rod kjem. Er dette unødvendig ?

Link to comment
Share on other sites

Ken : Du bruker standard rekylfjører ? Eg har eit Wolff sett på 14 lb som eg skal teste når Guide rod kjem. Er dette unødvendig ?

 

Jeg bruker standardrekylfjør i min G26. Om det er nødvendig med redusert fjør om man går ned i ladning vet jeg ikke, vil tro så om det er veldig slappe. Om du får presisjon av veldig slappe 9mm ladninger er en annen sak.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Da har eg fått testa litt forskjellig og funne ut at 4,3-4,4 grain med 340 bak ei belagt 124 grain kule er omtrent minimum med standardfjør.

Kom ut rundt 800 fps om eg ikkje hugser feil.

Relativt behageleg å skyte.

3,6 med N320 fungerte og fint.

 

Hadde ein og anna feilfunksjonering, men skifta til 14 lb rekylfjør og skal teste litt meir.

Skeptisk til presisjon, men må prøve.

 

Det skal vel i utgangspunktet gå greit å skifte til lettare fjør ? Det einaste er vel at eg skal vere litt meir forsiktig med dei kraftigaste ladningane ?

Eller tek eg feil ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...