Jump to content

NOAH tar ulvens parti mot jakthunder


jegeren

Recommended Posts

Sitat : NOAH hevder at det «i de aller fleste tilfeller er hunden som forfølger ulvens spor, ikke omvendt,

Ja her ser man disse folkas viten ! Det er helt fantastisk at folk med så dårlig kjennskap til en art i heletatt kan uttale seg . Skal lure på på hvilket 'kontor' de har greid og koke sammen dette . I en slik sak må vel NJFF sin uttalelse ha mye større kraft og i heletatt jegere som jakter i skogen og ikke i koridorer . Lattelig :lol:

Link to comment
Share on other sites

Det jeg synes er verre er at DN kommenterer et brev fra NOAH. Jeg synes det er krise at organisasjoner som NOAH, dyrevernalliansen, dyrenes frigjøringsfront osv blir tatt på alvor. Jeg vet at bla DN og NKK Bruker dem som høringsinstans i mange saker.

Disse organisasjonene er imot jakt, og hold av nyttedyr. Dette gjelder da jakthunder, produksjonsdyr, trekkhunder, brukshester osv.

Jeg tror at mange av disse folkene er de som slipper ut pelsdyr og tenner på slaktebiler.

 

De av oss som er jegere og brukshundholdere burde forstå alvoret i dette.

Link to comment
Share on other sites

jeg skulle ønske det fantes en dyrevernsorganisasjon for jegere, helt seriøst. noen som tar tak i dyrs vel og være ikke i hva som er fett å mene for tiden.

 

Ope, jeg syns du bør utdype angrepet ditt og forklare hvorfor det er krise? syns det ble skrekkelig generaliserende og usakelig.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...