Jump to content

Erfaringar med nettbutikken Cabelas?


philrupp

Recommended Posts

Er det nokre som har erfaringar med å handle via nettbutikken til Cabelas? http://www.cabelas.com

 

Ser det er tilfelle der folk har hatt problem med å handle via diverse nettbutikkar, i blandt ana USA.

Så vidt eg har forstått så er Cabelas ein seriøs og stor aktør i det amerikanske markedet når det gjeld jakt. Likefullt greitt å høyre andre sine erfaringar.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har kjøpt en god del klær, og også sko fra Cabelas, samt en del annet småtteri de siste åra.

Helt kurant å handle med, god oppfølging, seriøs aktør.

Problemet kan være størrelser både på klær og ikke minst sko.

Stort sett passer det, men har opplevd å få bukse som skulle være 34 tommer, og som knapt var 32.

(Solgte den til ei hyggelig jente fra Drammen via Kammeret :) )

 

Bakdelen med Cabelas er den forholdsvis dyre frakten.

Men med dagens dollarkurs blir det meste billig alikevel.

Haster det ikke så lønner det seg å ta surface mail (båt).

Dette har vanligvis tatt ca tre uker av og til raskere.

Sender de med USPS (posten USA), betaler du moms når du henter pakken på posten.

Sender de med USP (fraktselskap) får du vanligvis mail/telefon fra USP Sverige og alt fikses med et par tastetrykk via internett.

 

Dette er mine erfaringer, har ingen problemer med å anbefale Cabelas...andre har kanskje opplevd andre ting.

Link to comment
Share on other sites

Takk for svar.

 

Ja, reagera også litt på frakta. Såg den var på 20% av totalkostand eller 15 dollar dersom varene vart sendt via båt. Ved bruk av fly var den heilt oppe i 40% av totalkostnaden. Kan fort verta nokre kroner det.

 

Men, fullt mogleg det vert eitt Stealth Cam etterkvart. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...