Jump to content

ComMaster hos xxl


243 winchester

Recommended Posts

Hvorfor da ikke legge i 300kr ekstra, å kjøp en Icom eller en Hunter?? Da får du ivertfall noe som er utprøvd og som du vet fungerer.

 

Jeg skjønner ærligtalt ikke hvorfor folk skal kjøpe ukurante duppe-dingser bare for å spare noen få hundrelapper.

 

Hva er 300kr til eller fra på det totale jaktbudsjettet??

 

 

 

NEI, jeg selger ikke ICOM.

Link to comment
Share on other sites

Denne radioen kostet en 500-lapp hos Elkjøp og Lefdal før i høst. Grei sak som virker bra opp mot proffradioene. Vet ikke helt hvordan jeg finner andre sine frekvenser, men kompisen med en "psyko-ICom" fant min, og dermed hadde vi kommunikasjon. Ørepluggen var faktisk god under hørselvernet der jeg satt på post (og det er den eneste gangen jeg har brukt den). Virker som grei skuring for penga, men, som tidligere nevnt, legg heller på 300 kroner eller så og få deg en ICom eller Hunter.

Link to comment
Share on other sites

Jeg kjøpte en slik en til gammlingen tidligere i høst, og såvidt jeg forstod ut av bruksanvisningen så er det lagret 15 kanaler på den. 1-6 på det lille hjulet på toppen er jakt 1-6, så kommer de neste 8 kanalene som er sikringskanaler og kanal nr 15 er en ren søk kanal. Den søker da blandt de kanalene som er på radioen.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...