Jump to content

Feinwerkbau AW93


Espenas

Recommended Posts

Skal kjøpe meg en .22 og ønsker å kikke på Feinwerkbau AW93, men sliter litt med å finne ut hvem som forhandler disse.

 

Er det noen som vet hvem som importerer disse (om noen...), og om det finnes en forhandler i Oslo/Akershus/Østfold som har Feinwerkbau?

 

Har et par andre alternativer, men synes denne ser så fin ut at jeg har lyst til å ta en titt før jeg bestemmer meg endelig.

 

På forhånd takk!

 

Espen

Link to comment
Share on other sites

Jeg har kjøpt min hos nevnte forhandler i Ålen. Han har etter det jeg forsto ikke våpen på lager, men bestiller fra Tyskland når en kunde viser interesse. Han var veldig serviceinnstilt, men er ikke så flink til å respondere når kunden, i dette tilfelle meg, senere ba han bestille en liten skrue til avtrekkeren. Pistolen er veldig fin å skyte med. Jeg har tidligere hatt Pardini, men liker denne bedre. Den er også veldig lett å demontere for puss da man ikke trenger verktøy.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har en AW93 som jeg er veldig fornøyd med. Den kjøpte jeg brukt hos Børselars. Holstad våpen tar også inn FWB luft våpen. Kanskje de kan skaffe AW93? Når det gjelder ABShooting har jeg ikke så stort håp. Jeg har en P70 luft rifle som jeg skulle ha overgang til å fylle luft beholderen fra dykkerflaske. Snakket med ABShooting på tlf om de kunne skaffe en slik, det var ikke noe problem, det var bare å sende mail på saken så skulle den komme i posten med en gang. Nå er dette flere uker siden og jeg har ikke mottatt noe som helst.

Link to comment
Share on other sites

Har fått svar fra både Holstad Våpen og ABS Shooting, og Holstad har våpen på vei inn jeg håper å få tatt en titt på :)

 

Er helt ny i skyte/pistol miljøet, så alle innspill/erfaringer mottas med takk. Har en gryende følelse av at man også innen denne interessen ser tendenser til "religionskrig" mellom de ulike merkene ;) (ref. Canon vs. Nikon)

I min klubb er det mange av de aktive som bruker GSP'er, men den føles dessverre ikke helt rett for meg. Har prøveholdt SSP'en, og den føltes VELDIG god. Likte både grep og balanse og siktet. Har imidlertid ikke skutt med den, og hører også mange er misfornøyd med magasin og mateproblemer. Det gjør meg usikker... Skjøt litt med en Pardini SP new, og den kjentes også fin ut til tross for at grepet på den pistolen var litt for lite.

 

Kommer til å bruke pistolen til trening på bane (Ekeberg) om vinteren, og til feltskyting om sommeren. Så den bør ha mulighet for 6 skudd i magasinet.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har en AW93 som jeg er veldig fornøyd med. Den kjøpte jeg brukt hos Børselars. Holstad våpen tar også inn FWB luft våpen. Kanskje de kan skaffe AW93? Når det gjelder ABShooting har jeg ikke så stort håp. Jeg har en P70 luft rifle som jeg skulle ha overgang til å fylle luft beholderen fra dykkerflaske. Snakket med ABShooting på tlf om de kunne skaffe en slik, det var ikke noe problem, det var bare å sende mail på saken så skulle den komme i posten med en gang. Nå er dette flere uker siden og jeg har ikke mottatt noe som helst.

 

For ordens skyld kan jeg nevne at jeg snakket med ABS Shooting i dag vedrøende overgangen. Den hadde de ikke på lager så det var bestillt fra Tyskland, så den var på vei. Synes uansett jeg burde fått denne beskjeden.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...