Jump to content

Tofot Som IKKE festes i reimfestet..


kjutte

Recommended Posts

Har hatt veldi lyst på tofot i det siste.. men eg har ein Remington 770, og eg har ikkje greidd å funne ein tofot som passer til dette reimfestet.. så då lurer eg på om det finnes tofoter som man fester på stokken? Link vis du veit om nåke pliz!

 

Har også vurdert og båret et hull i stokken og gjenge det opp slik at eg kan bruke vanlige tofoter.. men er ikkje heilt sikker på om 770 stokken som er i plastik tåler det.. noe fare for at den vil sprekke?

 

Takker for alle svar

Link to comment
Share on other sites

Kjøp en sånn:

image?saleitemid=366960

http://www.midwaynorge.com/apps/eproductpage.exe/showproduct?SaleItemID=366960

 

Da har du en skru med maskingjenger og mutter, evt kan du slenge på ei større stoppskive på innsiden, og du har en selvgjenger å legge i roteskuffen. Evt kan du legge en klatt med expoxsparkel el på innsiden av forskjeftet og bruke en vanlig skuru av andre typen i dette settet. (fant ikke enkel maskingjengskru, men alltids gerit å fylle på roteskuffa!!)

Link to comment
Share on other sites

Et lite tillegg fra meg.

 

Montasjen som er avildet øverst koster ikke mange kronene, 15-30 kroner ca, alt etter hvor man kjøper de. Jeg har kjøpt mine hos M landrø på Lillestrøm.

 

Og man får montasje til å feste i løpet, men spørs om ikke det blir slitasje på blåneringa da ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...