Jump to content

Vaskebjørn sin Langholdsrigg


vaskebjørn

Recommended Posts

Da er langholdsriggen min nesten på plass. Alt som mangler er noen andre kikkert ringer. De jeg har nå er for høye.

Her kommer listen

Sako TRG-22

Zeiss 6-24x56 retikkel 43 med lys.

Near MFG 25MOA picatinny skinne

Badger ordnance Max-50 Fikk de billig. Men de er for høye, og veier et tonn (425 gram) ups. Blir nok noen Near ringer på meg.

Hausken teleskop lyddemper.

Harris tofot

 

 

Mvh

Vaskebjørn

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Ser flott ut den da :D

Gikk for Near skinna ja, var det greit og bestille fra de?

 

Gikk veldig greit. Det er derfor jeg funderer å kjøpe ringer derifra. Tusen takk for tipset.

Som du ser på bildet bommet jeg ganske greit på høyden med de jeg kjøpte. Samt at de veier et tonn.

Bestilte de en sen kveld å ble litt ivrig. :oops: Bra at dollaren er lav mot den NOK.

Link to comment
Share on other sites

Lite tips til dere som ikke vet det fra før: For å se hele bildet kan du bare høyreklikke på bildene og velge "vis bilde". :)

 

Flott rifle forresten! :D

 

edit: Dette funker glimrende, men dog bare i Firefox. Har du Internet Explorer kan du evt velge "Lagre som" og så åpne bildene fra pcen, da vises hele stasen!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Har glemt å skrive noe mer her. Har vert på banen og med elektroninske skiver fikk jeg under en 1moa samling med 5 skudd. :mrgreen:

Driver nå for tiden å sender mail med http://www.nearmfg.com/ om et sett med ringer. De jeg har ser tøffe ut. Men er jo helt over kill. Samt at kikkerten blir litt høy over løpet synes jeg.

 

Men dette ser lovende ut. Nå er det bare å begynne å lade selv.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...