Jump to content

Måtte vel bare bli med på noe......


CrtObs

Recommended Posts

Da har jeg blitt med på noe... Det er nokså mange som driver seg med Facebook,Nettby osv men jeg har ikke blitt bitt av den basillen.

Da måtte det bli Kammeret. Jeg driver litt med alt som kan spytte ut noe av et rør.

Driver på med rifle (bla langhold),salongrifle (for morro!!!),luftvåpen (fint om vinteren),hagle (mest lerduer),og softgun (for oss som aldri blir helt voksen..!!).

Har drevet i tidligere år med håndvåpen av div sorter men har gitt opp det. Det blir for mye med jobb og ikke minst familie så det ekke tid til alt. Justisfolka mente at jeg ikke var aktiv nok så....

Har vel drevet på med lading av patroner like lenge som jeg har trykket inn avtrekkere.

Det har ikke blitt mye kjøpskudd opp gjennom årene.

Softgun ja... MilSim for oss som liker det. Det er også godt som følger med det. Kondisjon får en oppblomstring , konsentrasjon , mestring av stress situasjoner , og selvfølelig mange hyggelige Fi som man kan vaffle med etter et slag.

Min datter er en kløpper med sin airsoft Glock. Det måtte da bli en G26 som passer en 8 årings fingre. Hun plukker ned doruller nesten rasker en meg. Dobbeltap....No problem Hun mestrer 22LR på en imponerende måte. Kan man vel ønske seg noe mere ??

Vel nå er jeg på forumet så vi får se hvordan det blir.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...