Jump to content

Ledig jaktkompis.


Kenny

Recommended Posts

For de som ikke kjenner meg (altså de fleste av dere :wink: ) så er jeg en kar på 29 opprinnelig fra Moss som bor i Vestby i Akershus for tiden.

Har veldig lyst på jakt, men har ikke tilgang til noe og har heller ingen kammerater som jakter, så det blir ikke lett å slå seg sammen om noe heller.

 

Var med et par av medlemmene her på en kjempefin tur nordover og jaktet rådyr i fjord, og var med 3 andre medlemmer i Polen året før, som var min 1. jakt tur.

Har med andre ord ikke mye erfaring med jakt, men trives godt bare jeg kommer meg ut i skogen.

Jeg er bevæpnet for å jakte allt fra mus (kremt) til elefant, og vil skryte på meg å være en habil skytter. (5. plass på kammersmellen) Jeg var han kjekke velltrente og solbrune :roll: som skjøt det glatte lag i kun boxer.

 

Så om det er noen som tror de hadde overlevd en jakt tur eller fler med en passe udregelig og skrytete kar fra Moss så si gjerne ifra.

Jeg er ikke interessert i kjøtt. ( har ikke peiling på å tilberede alikevel)

Vil bare komme meg ut i naturen og få gode opplevelser.

 

Allt er av interesse, overalt, har ikke noe i mot å kjøre bil.

Bare kjekt å få brukt jakt jærna litt, før skattefuten kommer og henter allt jeg har... :roll: men det er en annen historie.. :?

Link to comment
Share on other sites

Morten, min gode Morten.. :D

 

Det terrenget er jeg jo lommekjent i nå, etter å ha tråkka rundt der i timesvis i fjord.

 

Knall bra sted. Blir gjerne med igjen, om dere tåler selskapet mitt igjen.. :mrgreen:

 

Ringer deg når formen er bedre, tok ut mandlene for en uke siden, og var hos legen i går og fikk bekreftet at det var gått kraftig betennelse i såret, så nå kan jeg ikke snakke så bra, + at jeg er dopa ner av smertestillende..

 

Snakkes...

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Hehe måtte le litt da jeg så overskriften. Så for meg noe sånt som "vi har en jaktkompis, en ung mann, ferdig med tidligere forhold, osv osv som er litt besjeden, men liker blondiner", å masse hjelpsomme kamerater som skulle leke Krister-giftekniv :lol:

 

Beklager til trådstarter at dette var litt OT. Men til mitt forsvar skal jeg si at jeg har vært hjemme pga dårlig form i dag å har hatt litt lite å gjøre, så kreativiteten blomstrer vel. Men det var ikke vondt ment!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...