Jump to content

Sink + bly til kulestøyping


Humbo

Recommended Posts

Er det nokon som har prøvd å legere sink med reint bly til kulestøyping? Kulene skal visstnok bli veldig harde, og ha mykje mindre friksjon enn andre konvensjonelle blylegeringar. Dette må då vere ein grei metode å få brukt opp sinkhjulvektene som hopar seg opp? Om det er nokon som har erfaringar å dele, så hadde dette vore interessant å utforske vidare.

Link to comment
Share on other sites

Du vil ødelegge støpetanga di med sink og skulle du få til en kule måtte du sette på en kobberring elle washer for å få den til å gå og sink vil evt legge seg i løpet slik at du kun kan skyte sinkkuler slik modifisert . Presset engang sinkkuler i spesialdie med kobbering og skjøt den i revolver , presisjonen ble ikke bedre heller verre .

Olav

Link to comment
Share on other sites

Ferdig utforsket, det funker ikke. Du får en seig, kornete masse som ligner havregrøt. Selv veldig liten innblanding av sink "ødelegger" blyet.

 

 

Lag en barre og støp anoder til båten av sinken.

 

Dette er ei gammal oppfatning, og etter nyare utprøving så kan faktisk sink legerast med reint bly. Antimonelle legeringar er derimot mykje verre, og ein må bruke svært høge temperaturar for å få skikkelig utfylling. Somme har visst brukt sink ei god stund til kulestøyping for rifle, det har tilogmed blitt brukt til kuler i .50 BMG.

Les meir her: http://www.canadiangunnutz.com/forum/sh ... p?t=390251

og her: http://castboolits.gunloads.com/showthread.php?t=64166

 

Eg trur heller at problema som olav beskriv, er meir reelle. Kulene blir knallharde, og ein må mest sannynlig til med ei modifisert sprue-plate for å kutte basen på kulene uten å ødelegge den. Eller ein må passe på å kutte veldig tidlig mens legeringa fortsatt er mjuk. Eg er frista til å prøve, må berre skaffe meg nokre billige tenger som eg kan risikere å ødelegge først.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...