Fredrik 123 Posted October 6, 2009 Share Posted October 6, 2009 skal kjøpe demper til min REMINGTON 700 SPS cal 223 har sett på a-tec dempere men har ikke noen erfaring. noen andre som har erfaring med de demperene eller andre??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YnStee Posted October 6, 2009 Share Posted October 6, 2009 hei! et godt tips er å bruke søkefunksjonen oppe i høyre hjørne, da vil du finne mange, mange tråder angående lyddempere, både a-tec og andre merker. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
idawox Posted October 6, 2009 Share Posted October 6, 2009 Hett tips!: viewtopic.php?f=29&t=26603 Finnes lite negativt og MASSE positivt om denne Bare gjengene var feil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mannen i gata Posted October 6, 2009 Share Posted October 6, 2009 Har samme rifle som deg i 223, og har a-tec TMM4 på denne. Funker bra for meg. Men hva skal du ha demperen til? Dvs, skal du ha stor eller liten demper? Jeg har stor demper fordi jeg jakter i nærheten av hus, hadde jeg bare skullet bruke den i skogen hadde jeg valgt en liten frontmontert en. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ranger#44 Posted October 6, 2009 Share Posted October 6, 2009 Her vil jeg anbefale deg en A-tec cmm-4! Demper helt fantastisk i forhold til vekta, samtidig som at du har en liten, lett lyddemper på. Ikke noe stor juletre som du må presse igjennom skogen. I min gjeng på 6 stk, er det vel 4 som har denne. De siste 2 venter på den til jul. Overlegen spør du meg MEN smaken er som baken! Må da være tidenes dårligste ordtak Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts