jerognal Posted October 4, 2009 Share Posted October 4, 2009 Byttet til meg en kasse med diverse ladeutstyr. Der er et kruttmål, noe jeg ikke har. Er dette brukbart?(står ikke noe om merke på det) Blant andre ting en Lymanprsee som jeg ikke har bruk for... Er dette noe å selge, og hva er en grei pris jeg kan ta? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hassel Posted October 4, 2009 Share Posted October 4, 2009 lyman C presse og 55 kruttmål. Gode greier ror ikke du får mye penger for det da... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jerognal Posted October 4, 2009 Author Share Posted October 4, 2009 Tenkte å ta kruttmålet selv. Er det er brukendes og nøyaktig? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefflus Posted October 4, 2009 Share Posted October 4, 2009 Jeg syns det er kranglete med N160-krutt, men funker fint med N140 og finere. Ladeboken sier at det funker utmerket med pistolkrutt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tord Posted October 4, 2009 Share Posted October 4, 2009 (edited) Hvis det er likt dagens kruttmål fra Lyman, så er det så som så. Er ikke direkte fornøyd med det jeg har i hvert fall. EDIT: Det er som Stefflus sier. Kruttmålet liker ikke N-160, men N-140 går bedre, men plastikktrakta til Lee fungerer bedre. Edited October 4, 2009 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jerognal Posted October 4, 2009 Author Share Posted October 4, 2009 Får prøve det med feltladninger og 140 kruttet. Jaktpatronene kan eg alltids veie.. takker for svar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts