HermanD Posted October 1, 2009 Share Posted October 1, 2009 Noen som vet hvilke forhandler(e) som har Ruger MK III i rustfritt stål på lager? Jaktdepotet har ikke inne... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klatrechris Posted October 1, 2009 Share Posted October 1, 2009 hør på med våpen-søylen. dem er er importør. http://www.vapen-soilen.no/produkter/ha ... -kmkiii512 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HermanD Posted October 1, 2009 Author Share Posted October 1, 2009 Jeg har forsøkt å sende mail til Våpensøilen - uten å få svar... Dessuten er de svinedyre!!! Det vil si 38 % dyrere enn f.eks. Jaktdepotet, som dessverre er utsolgt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunman76 Posted October 2, 2009 Share Posted October 2, 2009 jeg har handlet en slik hos xxl til god pris. Den er solgt videre nå...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
McNabUx Posted October 2, 2009 Share Posted October 2, 2009 Jeg kjøpte min i vår via Landerø, men de fikk den fra importøren. Prisen på et nytt importert våpen er mye dyrere enn et som butikken har hatt liggende fra i fjor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts