Bukken Posted September 28, 2009 Share Posted September 28, 2009 Magasinbunnen på en High Standard .22 ramlet ut i hånda på meg her om dagen; jeg får ikke skrammelet sammen igjen. Noen som vet om en kilde til nytt magasin? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
evert Posted September 28, 2009 Share Posted September 28, 2009 http://e-gunparts.com/DisplayAd.asp?chr ... 160780&MC= numrich sender sålenge du bestiller for under 100dollar. kommer somregel rett i postakssa iløpetav en ukes tid. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
C.Patron Posted September 28, 2009 Share Posted September 28, 2009 Du kan også få hjelp til å sveise bunn på plass igjen. Er gjort på et par av magasinene til pistolene i klubben min, men det bør være mulig som evert nevner. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bukken Posted September 30, 2009 Author Share Posted September 30, 2009 Takker for svar. Forslag til hvem jeg bør bruke på sveisejobben? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
evert Posted October 1, 2009 Share Posted October 1, 2009 trådapparat fra biltema. har klart å gjennomføre diverse håpløse operasjoner med det, eks: reparasjon av sveis på et sprukkent 1911magasin, oppsveising av ødelagte knaster på "ratcheten" på en revolver, oppsveising av låseflater på 1911piper, skjøting av ar15magasiner, oppsveising av skamfilite pistolsikter. med andre ord, løp og kjøp. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts