Jump to content

Underfora for fiskere`?


DocHolliday

Recommended Posts

Beklager, men er ikke enig.

 

Skal man ha for Data, Hifi osv... i tillegg, slik at alle får med seg det de liker?

 

Vel mener vel at jakt fiske og friluftsliv henger litt mere sammen enn jakt og hifi bilmekanikk, men skjønner hva du mener.

Ellers så er dette bare ei forslagskasse så eg bare spytta ut dette.

Det var ikkje helt uten grunn heller for når julefreden\ fredinga har kommet så er jaktsesongen for det meste over for min del. så kommer man frem til februar mars og da begynner eg å lade opp med sjøørret fiske.

Før mai juni juli og delvis august og halve september og det fine innlandsfiske er på topp for min del.

Så er det tilbake til div jakt.

Ja det er andre fora for fiske men eg begynner å bli lei av å sitte på xx antall fora, og mente det hang litt sammen.

Men som sagt bare eit forslag.

Link to comment
Share on other sites

@Doc;

 

Er enig i at Jakt&Fiske henger "litt" sammen, men spørsmålet mitt er hvor mye skal et forum omhandle?

Slik jeg har forstått kammeret.no, så er det til jakt/våpen/skyting og utstyr for dette. Kommer sikkert noen gråsoner etc. etterhvert, og helt klart et legitimt spørsmål å stille.

 

For min egen del så er jeg innom flere andre forum, som da er spesifikt hvert enkelt område. Selv innen våpen/skyting er jeg innom spesifikke forum som har særinteresser.

Link to comment
Share on other sites

@ poacher jupp skjønner hvor du vil hen.

Og til dachs jupp fine fiskefora rundt om kring, som sagt dette var bare eit forslag i den delen av forumet som heter forslagskasse. Så eg er fortsatt her med jaktrelaterte ting så må eg bare finne meg eit godt fiske fora i tilleg å holde meg litt der og :D

 

(i tilleg for foraet liverpool - div Bilfora - pcspill foraet eg er med i - avforum - og de 8 andre :D)

slitsomt å følge med på så mange form :D

Link to comment
Share on other sites

Styret samt enkelte moderatorer hadde et viktig møte i dag og diskuterte samtidig dette med ønsker om diverse underfora.

Kan derfor meddele at noe fiskerforum vil det ikke bli her på kammeret.

MEN vi ble enstemmig enige i et underfora for friluftliv . Der kan det postes alt som har med "friskluftsliv" å gjøre. Fiske, sopp og bærplukking, kanoturer osv.

 

For enklere navigering på forsiden, og for å lettere finne hvilket forum man skal poste nye tråder i for brukerne av forumet, må vi holde antall underfora nede.

Dette innebærer at vi tar en opprydning på forsiden og fjerner noen få underfora som har svært liten trafikk og/eller som overlapper hverandre.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...