Jump to content

Militærbrukt/ vadmel


terracan

Recommended Posts

Hei.

 

Jeg skal kjøre fra Kristiansund til Trondheim på fredag. Lurer på om noen vet om butikker under veis eller i Trondheim som selger vadmelsklær.

Kunne tenke meg å prøve klærne i stedet for å bestille på nett.

 

Var innom en painball butikk i Trondheim, ned mot sjøen i sentrum. De hadde mye "brukte" klær, men jeg husker ikke hva butikken heter.

 

Takk for evt. svar.

Link to comment
Share on other sites

Army-butikken er fremdeles i drift den. De har mye klær til greie priser. Det er ikke akkurat fre-tex, men rimelig er det. Tror nok de har noe vadmel, men det er jeg ikke sikker på. Du kan jo ringe og spørre:

 

Tlf:73 51 84 96 Adressen er Fjordgata 36.

 

Kan ellers anbefale forsvarets head-over/balaklava i ull. Vendbar grønn/hvit. Koster på Army-butikken bare 150kr og er det hodeplagget jeg setter desidert mest pris på.

Link to comment
Share on other sites

KONGE :D

Hadde ikke fått med meg at ABC har butikk der. Skal jo på XXL Lade, så det er jo gangavstand.

 

Armybutikken var det ja. Skal ringe dit, ser nettsiden er under arbeid.

 

Takk folkens. Må ha vadmel, min første sesong som bandhundjeger med svart elghund 8)

 

 

Velkommen i klubben for svarte bandhunder da! :D

 

Tidligere lå Fretex rett ved siden av Armybutikken, og der solgte de ubrukte svenske militærbukser i vadmel enda billigere enn de brukte på Armybutikken, uslitelige og praktiske hvis man bare fjernet krokene nederst på buksa. :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...