multifasciatus Posted September 12, 2009 Share Posted September 12, 2009 Hei Var så heldig å få satt klørne i en Gerber 425,kniven er i så si ny kondisjon. Tenkte jeg skulle smøre lærsliren da den er veldig tørr. Er det en god eller dårlig ide?Hva bør jeg evt bruke? Dette er en lysebrun slire tykk og god som de laget det før Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Lee Hooker Posted September 12, 2009 Share Posted September 12, 2009 sadelsmøring eller no annet bivoks nøytral-farge-smøring burde funke bra. eller du kan kjøpe deg no brun eller nøytralt farget skopuss. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edward Posted September 13, 2009 Share Posted September 13, 2009 Det er vel egentlig to måter å tilnærme seg det på. Noen bruker bare (fargeløs) skopuss for å beholde læret hardt. Jeg bruker fett ("Gold Quality Læderfedt") i ganske store mengder på alt lær. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Egil Posted September 13, 2009 Share Posted September 13, 2009 På lær og skinn bruker jeg renapur. http://www.qvi.no/index.php?page=8&id=2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts