Jump to content

Fabrikkbesøk Hos Schultz & Larsen


Purdey

Recommended Posts

Jeg ble i forbindelse med en jobbtur til Danmark hvor jeg skulle verdivurdere våpnene i en butikk for en klient sendt til Århus på oppdrag. Og når jeg da fikk lurt til meg en enstra dag innviterte jeg meg selv til og besøke S&L fabrikken. PM Ble sendt til Ignorant og saken var biff!

 

Dette ble en meget ineresant omvisnong og var jeg ikke overbevist om at min S&L eret av de beste jaktvåpnene jeg kan skaffe meg ble jeg def overbevist da. Jeg har sett en god del fabrikker rundt omkring og det var facinerende og utrolig lærerikt og henge på hjulene til Ignorant rundt omkring i fabrikken og diskutere dive tema rundt våpenbygg. Må si jeg er imponert over hvor gjennomtenkt alt er.

 

Mest imponert ble jeg sef av pipene, og har er det ikke mange som slår de!. Desverre ble ikke alle bildene så bra som ønsket, men her er et lite knippe alike vel, Til Opplysning så er det Ignorant som er omviser og mannen med lys jakke er min sjef fra Holt's. Nick Holt.

 

Nick Holt og Ignorant i diskusjon om rifling av piper

normal_DSC00090_%28Medium%29.JPG

 

Maskinen som utfører magien. Denne maskinen er faktisk magisk!!

normal_DSC00092_%28Medium%29.JPG

 

Stokkfresen. Ikke akkurat Engelsk håndtverk, men jaggu så funker dette MEGET bra. Veldig imponert

normal_DSC00095_%28Medium%29.JPG

 

De ferdige stokkene diskuteres.

normal_DSC00099_%28Medium%29.JPG

 

En meget bra tur og jeg er meget takknemlig Ignorant.

 

MVH

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...