Jump to content

Billigste lyddemper


nix cabriolix

Recommended Posts

Demperene skal helst monteres riktig, og derfor er det vanlig at dette gjøres i en benk, og av folk som vet hvilke toleranser og hva som gjelder. Tror til eksempel ikke et gjengesett fra Biltema er å anbefalle for en slik jobb.

 

Det er forskjeller på dempere, og behovet ditt er avgjørende for hvilken du vil velge. Prisforskjellene er ikke så enorme.

 

Hvilket kaliber du skal dempe, om du skal ha en til mange skudd på bane, eller en lett kompakt til jakt er viktige faktorer for å velge. Det finnes tilbud på skikkelige dempere nå og da.

 

Den kompakte til A-tec selges på jakt&friluft til 2600,-, hvis det er jaktdemper til std-kaliber ville jeg vurdert denne.

http://www.jaktogfriluft.no/display.aspx?menuid=12001&prodid=12581

Link to comment
Share on other sites

så i et blad jaktdepotet har viking tech demper til 3000 inkl montering...

er hvertfall billigste jeg har sett..

 

Billige dempere hos dem, men før du bestiller så spørr om når dei kan levere. Har venta på min i 4 uker. Er visst nok problem med leveranse fra produsent :-(

Link to comment
Share on other sites

montering av demper = gjenging av pipe. ikkeno å dive med på hobbyrommet akkurat.

 

Vet ikke hvilket kaliber du skal ha til, men practac.no leverer A-tec CMM6 for 2000,-.

Fikk gjenging for 600,- da jeg kjøpte rifla.

 

Skullerud - med Mini 14 Ranch, med CMM6-demper, desertwarrior cheek rest, harris 2-fot og 3.5-10x50kikkert:-)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...