Jump to content

"Flytte bikkje doen"-hvordan?


tulling

Recommended Posts

Kareleren har bestemt seg for at beste stedet å skite i hundegården er rett innafor døra. Dette er ikke noe stor katastrofe eller problem, men kunne tenkt meg at vi fikk gjort noe med denne vanen. Dette fordi når ho skal hentes så blir ho så glad så da tråkker ho i bæsjen, og behovet for å vaske potene hver gang ho skal inn i huset eller bilen kunne jeg godt vært for uten.

 

Der ho driter er det ei støpt plate, jeg har forsøkt å spyle med varmtvannsvasker, samt flytte dritten til et annet sterd i hundegården uten resultat. satte en trekabbe der også, men ho drit berre litt til sides og tråkker i dritten likevel.

 

Noen forslag?

 

tulling

 

Vart et skikkelig drittinlegg dette 8)

Link to comment
Share on other sites

Samme med PBGV'n min. Han holder seg til han nesten får forstoppelse. Hadde egentlig vært greit om han gjorde sitt i hundegården, far blir litt stressa når han veit tiden er inne.

 

Ellers hørtes det jo ut som en grei løsning å flytta døre hvis du har modulbasert hundegård.

Link to comment
Share on other sites

Vurdert å støpe en plate et annet sted i hundegården? Når du har et annet alternativ hvor hun kan gjøre fra seg, kan du prøve å gjøre det andre stedet mer ukonfertabelt eller fjerne den støpte plata foran døra (hvis mulig). Hvis den støpte plata er liten nok til å flyttes, kan man flytte den til et egnet sted.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...