Jump to content

Noen oversikt på kommuner som har skuddpremie på Kråke?


hjelme83

Recommended Posts

er det noen online oversikt på hvem som har skuddpremie på forskjellige arter? Hvor skal jeg eventuelt henvende meg for å vite om min kommune har det?

 

Jeg drister meg til å foreslå: kommunen?

 

Og når det er skuddpremie, hva er det man leverer inn for å få ut skuddpremie? Høyre vinge?

 

Det varierer litt, men som regel er det beina som må fremvises.

Link to comment
Share on other sites

http://www.dinside.no/1234/tjen-penger-skyt-en-kraake

KJEKT :D

 

"Undersøkelser og tester har faktisk funnet ut at kråkekjøtt smaker bedre enn rypekjøtt, og bør derfor betraktes som en delikatesse." - Noen som kan bekrefte/avkrefte dette? :P

 

Kan ikke se å finne noen online oversikt på skuddpremie, men søk på skuddpremie+"din kommune", så kanskje du finner noe.

Link to comment
Share on other sites

er det noen online oversikt på hvem som har skuddpremie på forskjellige arter? Hvor skal jeg eventuelt henvende meg for å vite om min kommune har det?

 

Jeg drister meg til å foreslå: kommunen?

 

Nei altså hvis det er skuddpremie i Grimstad og ikke Arendal så reiser jeg heller til grimstad liksom :P

Link to comment
Share on other sites

http://www.dinside.no/1234/tjen-penger-skyt-en-kraake

KJEKT :D

 

"Undersøkelser og tester har faktisk funnet ut at kråkekjøtt smaker bedre enn rypekjøtt, og bør derfor betraktes som en delikatesse." - Noen som kan bekrefte/avkrefte dette? :P

 

Kan ikke se å finne noen online oversikt på skuddpremie, men søk på skuddpremie+"din kommune", så kanskje du finner noe.

 

 

Leste ikke alt i linken, men så "John S. Opdahl". Da blir jeg med en gang litt skeptisk... Han er en utrolig flink mann, men han har alt for mange røverhistorier til at jeg kan ta han serriøst

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...