Jump to content

Felletilatelse på Rådyr?


hjelme83

Recommended Posts

Hei.

 

Jeg bare lurer på noe. For noen år siden husker jeg å ha sett en nabo flå et rådyr på utsiden av huset sitt. Rundt husene her er det veldig mye rådyr, men alt er jo også privat eid etter som jeg forstår.

 

Hvem er det som bestemmer hvem som får felle dyr? Eier eller kommunen?

 

Bor i Arendal.

Link to comment
Share on other sites

Desom du er grunneigar kan du søke kommunen om å få opprette eit vald. Det er ei juridisk eining, og er den eininga som eventuelt kan få tildelt løyve til å felle rådyr.

For å få dette rådyrløyvet må ein oppfylle eit visst minsteareal. Altso må eigedomen vere på eit visst minimum for å få tildelt løyve. Det er kommunen som sjølv setter minsteareal. På rådyr er det som regel mellom 400 og 1000 i normale bestandar, men kan vere både meir eller mindre. Det er normalt sett ikkje nok med ein hageflekk, med mindre du har jækla stor hage...

 

Det er heller tivlsomt at ein hage-eigar i eit tettbygd strøk har på lovlig vis felt eit rådyr i hagen sin. Sjølv om der er tett med rådyr i området.

Sannsynligvis har naboen felt det ein annan stad enn i hagen, og berre tar slaktejobben der. Eller det kan i verste fall vere felt ulovlig. Det kan og hende at det er felt som tildelt skadeløyve, eller som ein del av eit ettersøk etc.

 

Når ein grunneigar har fått eit løyve, er det grunneigaren sjølv som bestemmer om det skal jaktast og fellast på hanshennar grunn.

Link to comment
Share on other sites

Ja han har nok tatt den i skogen bak byggefeltet jeg bor i. Er ikke selv eier. Men hvis du søker på Aanon Biesvei 1 på kartet så kan du se hva ommråder det er her. Så jeg lurte vell på om jeg selv må søke eller om jeg skal spørre grunneier om jeg kan felle et rådyr på tomten hans/hennes.

Link to comment
Share on other sites

Du bør nok begynne hos grunneier. Har grunneier tildelt kvote så kan det jo hende han er interessert i å selge ett, eller flere dyr. Har han ikke, men er positiv til at det jaktes på eiendommen så kan dere sikkert finne en ordning. Det må dog søkes til kommunen om tildeling av kvote, og toget for det har gjerne gått for i år.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...