Jump to content

Beretta 391 Greystone / teknys stonecoat gold


kimjorgen

Recommended Posts

Noen som har erfaring med denne haglen? veil pris på den er 18 200,- men får den for 10 990,-

Den burde vel være verdt de pengene?

 

Greystonemodellen har vel bare en annen finish enn vanlig Urika, til den prisen er det et kjempekjøp.

Link to comment
Share on other sites

Har vært i kontakt med selger. Han foreslo heller Beretta 391 teknys stonecoat gold, siden denne er 12-76 og har mulighet til magnum-ammo. Denne skulle han ha 10 900,- for.

Ut ifra det jeg ser må det være en veldig god pris.

Er dette en hagle det er verdt og bruke litt penger på?

Link to comment
Share on other sites

Jeg kjøpte selv teknys som 15åring for 6 år siden og har ikke angret siden. har skutt et utall skudd med alt tenkelig av ammunisjon, og har vel ikke hatt funksjonsfeil som jeg husker, dette selv om jeg ikke skal skryte på meg å være alt for flink til å pusse. børsa mi har vært et bruksvåpen til de grader og har ikke sviktet så langt. Kjempebra pris, så vil du ha halvautomat? løp og kjøp spør du meg! :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Hei.

 

Vil jeg kunne bruke synt skjeftene til ekstrema på en Grey Stone? Jr skal bruke hagla og jeg ikke lyst til å kappe orginal skjeftet. Synt skjeftet er og så betydelig rimeligere.

Er det mulig med mag forlenger til denne hagla, tenker da på gass portingen. Ser det selges til ekstrem modellen men hva er forskjellen.

Ser at løpene er merket med modell, har dette med overflate finnish å gjøre, eller passer de ikke om hverandre?

 

Roar

Link to comment
Share on other sites

Xtrema har en annen oppbygning enn Teknys/urika. Du får nok ikke forlenget magasinet til den. Løpene er nok også forskjellige. Mulig at skjeftene går om hverandre. Har en Urika 391 og er storfornøyd!

er en animasjon av mekanismen. Du ser sikkert hvorfor det ikke går å forlenge magasin på disse... :wink:
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...