Jump to content

NM-blodspor 2009 ... basert på loddtrekning ...


eies

Recommended Posts

OFFTOPIC

Ja, kontaktnettet mitt er ikkje stort når det gjeld bayer (og hannover). Til gjengjeld fekk eg stor tiltru til ein høgt respektert tillitsvald. Personen gav eit sympatisk og ærleg inntrykk ved å fortelja om rasens sterke og svake eigenskapar. Eg er ikkje i tvil om at viss eg hadde hundegard og viss hunden skulle brukast kun til ettersøk, så var bayer eit aktuelt val.

 

Har du dermot eigne og andre ungar som stormar ut og inn av huset og eigedommen, så ville eg valt ein annan hund som "stovehund". Ja da, eg veit at du aldri skal stola på ein hund, uansett rase, men slik er det berre.

 

Det her høres helt teit ut. siden du mente dette var fra en tillitsvalgt, kan du si navnet på denne?

Jeg kjøpte en Bayer for 2år siden og da var det nesten som et intervjue på hvordan vi bodde og hadde det, og et av kriteriene var at det skulle være en familiehund og ikke stå mye i hundegård, og dette var fra en seriøs oppdretter.

Kim Vegard Rekvik

Link to comment
Share on other sites

sevenr: Då takkar eg for positive ord! :) Eg har fått så mykje pepar her inne at eg blir nesten litt paranoid.

 

kimveg: Det hadde vore veldig fint viss du hadde rett.

 

Ein bayer med blank, skinande pels og det mørke "anstrøket" på hovudet, er noko av det vakraste eg har sett når det gjeld hundar. Men viltskarpheita (anlegg og evne til å dra ned og drepa td. ein hjort) skremer meg, eg må berre tilstå det. Men viss folk her inne på forumet kan overbevisa meg om bayerens positive eigenskapar som familiehund, så kanskje den neste hunden vår blir ein bayer. Men eg er kanskje alt svartelista blant oppdrettarane... :)

 

Sjølvsagt kan eg ikkje opplysa om namnet på den tillitsvalde. Men har du delteke på ein del vidaregåande kurs i ettersøk, såkalla fase 2-kurs (trur eg i alle fall det heiter....) så har du kanskje møtt den eg refererer til. Eg fekk i alle fall stor tiltru til personen :)

 

Personar som kun ser fordeler ved "sin" rase, lyttar eg sjeldan til.

Link to comment
Share on other sites

Det er litt feil tråd å diskutere Bayer på. Vi får lage en ny tråd på den. :D Du burde også melde deg inn i NSHK, å komme på sommertreffet, Der er det stort sett barnefamilier, som er med hundene.

Har også selv vært på vidregående ettersøkskurs.

 

Jeg har selv to barn, en som var 4 når jeg hentet hunden, mens han minste var 7dager gammel når jeg hentet hunden. Og Det har vært en perfekt familie/ brukshund for meg og oss.

 

sitert eies : Personar som kun ser fordeler ved "sin" rase, lyttar eg sjeldan til.

Vet ikke om det er meg du tenker på her, men jeg vet om bakdeler med min hund iallefall, den er på kanten kosete, kan aldri bli nok klappet. :D

 

Ontopic Jeg skal melde meg på nm til neste år, har ingen erfaring men har iallefall kvalifisert meg etter årets krav,

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Heilt einig i at det er feil tråd å diskutere bayer på.

 

Grunnen til at diskusjonen kom her, var vel at eg filosoferte litt omkring kvifor det var så påfallande få bayerar påmeldt til NM-blodspor dei siste åra. (Men kanskje eg tok feil, kanskje det var mange påmeldt...)

 

Hyggeleg at du har gode erfaringar med bayer som familiehund. Skal hugsa på det!

Link to comment
Share on other sites

Etter at de ordinære sporene var gått så var det kort dommermøte der det ble bestemt hvilke seks hunder som skulle ut i finale.

 

Resultatet ble:

1. Basset fauve de bretagne,N VCH Åstdalens Sørlands Terna

2. Labrador retriever, NORD VCH NMB 08 Farthingale the Norwegian Sea

3. Ungarsk vizla, NV 06 NVCH Vilma

4. Nova scotia duck tolling retriever, S N VCH N UCH SU (u) CH Vildandens Humla af Tingcha

5. Engelsk springer spaniel, N S VCH Streamside`s Explorer

6. Engelsk springer spaniel, NORD VCH Desperados Rochelle

 

Det var 33 startende hunder. Alle reservene fikk startet.

 

0 pr = 11

3 pr = 1

2 pr = 3

1 pr = 18 (7 fikk HP)

 

Selv fikk vi 2 premie og er sånn passe fornøyd med det - Amigo kom av sporet på slutten men henta seg fint inn igjen. Men det resulterte i et nedrykk.

 

Gratulerer så mye til vinneren! Jeg må bare få gjengi det som den ene finaledommeren sa; "je har gått bak mange kræk i mi tid - men detta er det beste kræket je har vøri borti :wink: "

 

EDIT: fullstendig resultatliste ligger HER

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...