Jump to content

Torsbo Handels AB


Smygeren2

Recommended Posts

Har siden i våres prøvd å få bestilt to Swarovski kikkerter fra Torsbo Handels AB til samlet pris til kr 40 000. har aldrig opplevd maken til dårlig service! Ikke svarer de på telefon, ikke på epost ei heller på fax. Men det går vel så bra i Sverige at det er bare å behandle kundene sine som dritt..........

Link to comment
Share on other sites

Jeg kjørte bort og handlet der på denne tiden i fjor. De hadde temmelig mye å gjøre, for å si det forsiktig. Da jeg ringte et par ganger før jeg dro bort, og HØRTE ETTER på hva som ble sagt på telefonsvareren, forsto jeg jo at de ikke har såkalt telefontid til enhver tid.

Men det var veldig trivelige folk jeg møtte i butikken.

Link to comment
Share on other sites

Jeg skulle gjerne kjørt ned der, men når de etter 15 purringer på telefon, epost og faks i løpet av 3-4 mnd ikke har gitt lyd fra seg en gang, bortsett fra en automatisk generert melding per epost om at de har mottatt bestillingen, så er det litt risikabelt å kjøre den lange veien bare for å høre at de ikke har kikkertene inne. Når noen drifter butikken sin så dårlig, så blir jeg svært skeptisk. Uansett så burde man hvis man ikke kunne gi lyd fra seg på 3-4 mnd bare legge ned hele den elektroniske bestillingen og skrive på nettsiden at kun personlig oppmøte i Syd-Sverige vil bli behandlet.

Link to comment
Share on other sites

Da var en faks og en mail sendt Torsbosvindel ab med avbestilling og noen sannhetsord.

Slett kundebehandling og løgner godtar jeg ikke.

 

Traff en grei kar hos Norma som skaffet meg børse i en fei. 1 stk. Blaser er muligens i posten i dag!

 

Styr unna Torsbosvindel ab er mitt råd.......

Link to comment
Share on other sites

Dette var overraskende og høre!

 

Det er riktignok et godt år siden jeg var i kontakt med Torsbo......men har ved flere anledninger før det hatt kontakt og kjøpte litt fra de. Og opplevd god kundeservice hver gang da.....kjøpt blant annet brukt optikk der.

 

Men med slik kundebehandling som beskrives i denne tråden så er det bare styre unna de......slikt er ikke akseptabelt!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...