Smygeren2 Posted July 30, 2009 Share Posted July 30, 2009 Har siden i våres prøvd å få bestilt to Swarovski kikkerter fra Torsbo Handels AB til samlet pris til kr 40 000. har aldrig opplevd maken til dårlig service! Ikke svarer de på telefon, ikke på epost ei heller på fax. Men det går vel så bra i Sverige at det er bare å behandle kundene sine som dritt.......... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ole Magnum Posted July 30, 2009 Share Posted July 30, 2009 (edited) xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Edited October 17, 2010 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans Kristian Posted July 30, 2009 Share Posted July 30, 2009 Mange opplever det samme som deg, butikken har vert bra før men på det nåværende tidspunkt fraråder jeg deg å handle der! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Truls Posted July 30, 2009 Share Posted July 30, 2009 Jeg kjørte bort og handlet der på denne tiden i fjor. De hadde temmelig mye å gjøre, for å si det forsiktig. Da jeg ringte et par ganger før jeg dro bort, og HØRTE ETTER på hva som ble sagt på telefonsvareren, forsto jeg jo at de ikke har såkalt telefontid til enhver tid. Men det var veldig trivelige folk jeg møtte i butikken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smygeren2 Posted July 30, 2009 Author Share Posted July 30, 2009 Jeg skulle gjerne kjørt ned der, men når de etter 15 purringer på telefon, epost og faks i løpet av 3-4 mnd ikke har gitt lyd fra seg en gang, bortsett fra en automatisk generert melding per epost om at de har mottatt bestillingen, så er det litt risikabelt å kjøre den lange veien bare for å høre at de ikke har kikkertene inne. Når noen drifter butikken sin så dårlig, så blir jeg svært skeptisk. Uansett så burde man hvis man ikke kunne gi lyd fra seg på 3-4 mnd bare legge ned hele den elektroniske bestillingen og skrive på nettsiden at kun personlig oppmøte i Syd-Sverige vil bli behandlet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
McKay Posted July 30, 2009 Share Posted July 30, 2009 Jeg har samme erfaring. Bestilt vare som aldri følges opp. Ikke svar på telefon eller e-post. Latterlig kundeservice. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Foxhound Posted July 30, 2009 Share Posted July 30, 2009 Både jeg og kompisen kjøpte våpen fra TB for noen år siden , har ingenting å klage på. Mulig servicen har forandret seg siden da , har ikke prøvet å kontakte de i det siste. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans Kristian Posted July 31, 2009 Share Posted July 31, 2009 Jeg og Ulf tar formodentlig en "studietur" nedover, kommer i så tilfelle tilbake med en tillstandsraport. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
odin Posted July 31, 2009 Share Posted July 31, 2009 Da var en faks og en mail sendt Torsbosvindel ab med avbestilling og noen sannhetsord. Slett kundebehandling og løgner godtar jeg ikke. Traff en grei kar hos Norma som skaffet meg børse i en fei. 1 stk. Blaser er muligens i posten i dag! Styr unna Torsbosvindel ab er mitt råd....... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FMH Posted July 31, 2009 Share Posted July 31, 2009 Dette var overraskende og høre! Det er riktignok et godt år siden jeg var i kontakt med Torsbo......men har ved flere anledninger før det hatt kontakt og kjøpte litt fra de. Og opplevd god kundeservice hver gang da.....kjøpt blant annet brukt optikk der. Men med slik kundebehandling som beskrives i denne tråden så er det bare styre unna de......slikt er ikke akseptabelt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TorgeirW Posted January 27, 2013 Share Posted January 27, 2013 Løfter denne litt igjen. Noen som vet hvordan det ligger ann med kundeservicen fra dette stedet nå? Mye fristende derfra... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.