Jump to content

Børsemaker til s&w revolvere?


Recommended Posts

Hei folkens, har kjøpt meg en 586-2 square but. Og jeg synes at tønna slarker litt vel.

Hvilke/n børsemakere i området Hamar-Moss-Drammen-Skien, er i stand til å ta en rask titt på revolveren, og komme med en vurdering av tilstanden. Samt er kompetent til thigte den om nødvendigt/muligt?

Er Børselars kansje en mulighet? (skal innom der i morgen).

 

Våpenet er tuna (fyrer kun fereral 210 tennhetter og S&B amo), har avtrekstopp?, og skal ha vært eid av en våpensmed før forige eier , men er nok det vi kan kalle velbrukt.

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Jeg har stor tiltro til pistolmannen på intersport i bogstadveien, men han jobber ikke i butikken, så du får ingen vurdering av "revolversmeden" på stedet.

 

Børselars sender SVJV revolverarbeide ut av huset de også.

 

I drammenstraktene finnr du PI Jacobsen, han har også erfaring med smither, og er å finne i "børsemakerverkstedet", der får du ihvertfall direkte kontakt med smeden.

 

XXL i sandvika driver å bygger opp børsemakerverksted, og børsemakeren de har ansatt er en trivelig fyr som jeg har diskutert endel revolverarbeide med. Jeg har ikke sett noe arbeide fra ham, men han virker å kunne en del, og kan sikkert ta en titt.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...