Jump to content

Jakt prat i Drammen


243 winchester

Recommended Posts

Hallo godt folk!!

 

Noen som kunne tenke seg og vært med på å danne en "jaktklubb" der man treffes i Drammen en gang i mnd (eller fler). Tenker det hadde vært hyggelig å møte folk som er like syke som meg selv, når det kommer til ----> jakt, lading, våpen, våpen, våpen :D, utstyr, villmark, fisk etc etc. Tror, og vet dette blir hyggelig. Og hvorfor sitte hjemme og dra noen hvite løgner til kona, og bli gjennomskua. Når du kan gjøre det i detta laget, og av ren iver og glede vil vi tro på din jakt historie.. For i dette laget er det tillatt, og pluss på inntil ti vilt i alle samtaler, hvis du er en elendig hagel/rifle skytter :mrgreen:. Og seff prater vi bare innertiere når vi har vært på skytebanen ;-D, alt annet er jo bare et prøveskudd på at skiva sitter fast :mrgreen::mrgreen:...

 

Smell avgårde en PM, eller bare svar på innlegget. Ikke sitt der og stur forran Pc`n hver kveld ;-D. For de som er sjenert eller -Nei skeptisk!!!! heller en kveld forran tv`n med kona. Da har jeg bare en ting å si......... Du er herved utfordret!!!!!!

 

Alder velger du selv, jeg er 32-år, og like jakt, og våpen-dust som da jeg var 16.... Mao ikke helt mentalt frisk...... Men det gjelder mange andre her inne også :D.

Link to comment
Share on other sites

Hei,

 

Takker for innbydelsen :!:

 

Alltid hyggelig med en jaktprat :)

 

Ser ikke for meg et jeg klarer å være en pådriver for å få dette etablert, men stikker gjerne gjerne innom en gang i blandt :)

 

Skal på Follestadbanen i røyken og måle opp trofeer for SCI og Rowland Ward den 27.08 mellom klokken 18:00 og 21:00. Hyggelig om du stikker innom en tur der. :)

 

Hold meg oppdatert på lokale, datoer og tidspunkt så stikker jeg innom ved anledning :lol:

 

Nils-Ole

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...