Jump to content

internett adresse til børsemaker på åndalsnes


Recommended Posts

Eg har nettopp kjøpt meg en rifle remington varmint 223. Så no har eg funnet ut at eg skal ha meg en demper på den, så da må eg finne noen i område ålesund som kan gjenge den opp for meg. Men så er eg litt i tvil om eg skal ha meg en a-tec eller hausken på den, man får se hva det blir til :D

Link to comment
Share on other sites

Kan anbefale han.

Har fått gjenget opp 2 våpen av han. (det ene er under arbeid)

Han har både A-tec og hausken inne da jeg var der for ca 14 dager siden. + noen andre dempere

Han har verksteddag på mandag så da er buttikken stengt. Jeg ringte å spurte om han kunne ta imot våpnet mitt

siden jeg hadde reist langt. Det var ingen problem, så det får jeg si er skikkelig service:-)

Det er tydelig at han er dyktig for da jeg var der hadde han over 60 våpen på venteliste som skulle være ferdig til jakta.....

Men å gjenge opp og sette på lyddempere tar han hver mandag slik jeg forsto det. (mulig jeg tar feil, men han sa at det var fort gjort)

Det ble hausken på meg og vart spesialbestillt slik at den går helt bak til forskjeftetskjeftet. (Winchester mod 70. 30-06)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...